D e câte ori ați așteptat la
telefon minute în șir, ca să rezolvați o problemă și ați vorbit cu un robot? De prea multe ori, este de părere un politician român care vrea să inițieze o lege prin
care roboții să nu mai existe la celălalt capăt al firului.

Deputatul PNL Gabriel Avrămescu vrea ca apelurile clienților care sună la diferiți furnizori să nu mai fie preluate de de roboţi, ci direct de un angajat. Este o măsură care ar ajuta oamenii aflați în veoie, mai ales pe cei în vârstă, care și așa nu se descurcă cu tehnologia.
Politicianul
a afirmat că el însuși a fost nevoit să aștepte pe linie 30 de minute, când a sunat la o bancă.
„Ar fi minunat!. Am sunat și eu și nu am
telefon așa bun, iar acolo mi-a zis să apăs o tastă. Nu știu cum se face. Ar fi mai bine să vorbești direct cu cineva”, spune un domn din Petroșani. Și, la fel ca el sunt foarte mulți și nu doar cei în vârstă.
Tot mai multe companii din România au apelat la roboți, în relația cu clienții, în ultimii ani, iar clienții apelanți sunt nevoiți să aștepte, de cele mai multe ori, zeci de minute pentru a fi preluați de un operator.
Gabriel Avrămescu vrea să inițieze un proiect de lege prin care să îmbunătățească relația dintre furnizori și clienți.
Diana Mitrache