P rimăria Municipiului Lupeni, în conformitate cu
prevederile art. 7 al Legii nr. 52/ 2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, anunţă elaborarea Proiectului de hotărâre nr. 13/ 2023 privind aprobarea actualizării Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului de Iluminat Public, a Caietului de Sarcini, a Studiului de oportunitate și a modalității de gestiune a acestuia.

”Modernizarea sistemului de Iluminat Public al Municipiului Lupeni a fost și este una dintre prioritățile autorităților locale iar atragerea de fonduri nerambursabile este o oportunitate care nu trebuie neglijată. Constituit în
conformitate cu prevederile Hotărârii Consiliului local al Municipiului Lupeni nr. 47/ 2007 privind aprobarea regulamentului de organizare a Serviciului de iluminat public al Municipiului Lupeni precum şi a delegării gestiunii acestuia prin concesionarea sa, a studiului de oportunitate, a regulamentului de licitaţie şi a caietului de sarcini pentru concesio-narea Serviciului de iluminat public al Municipiului Lupeni precum şi a contractului – cadru de concesiune a fost inițial concesionat și modernizat însă în prezent pentru acesta nu mai există o modalitate de delegare a sa. În anii precedenți am încercat accesarea unor fonduri nerambursabile pentru
modernizarea și extinderea Serviciului de iluminat public al Municipiului Lupeni însă, din diferite motive, îndeosebi de ordin procedural, nu s-a reuși până în prezent. Actualmente, ținând cont de modificările aduse documentațiilor de înființare și de concesionare a Serviciului de iluminat public al Municipiului Lupeni prin hotărârile precedente am solicitat o actualizarea a întregii documentații pentru a i se da o formă unitară atât regulamentului de organizare și funcționare cât și caietului de sarcini și studiului de oportunitate al Serviciului de Iluminat Public, actualizare realizată prin intermediul consultantului SC Minex S.R.L. Slobozia”, arată documentul.
Monika BACIU