Activitatea cu publicul la Serviciul de taxe și impozite Lupeni, suspendată între 24 decembrie 2025 și 14 ianuarie 2026
Primăria municipiului Lupeni anunță că activitatea cu publicul în cadrul Serviciului Venituri Buget Local – compartimentul responsabil de încasarea impozitelor și taxelor locale – va fi suspendată în perioada 24 decembrie 2025 – 14 ianuarie 2026.
Măsura este necesară pentru desfășurarea operațiunilor de închidere a anului fiscal 2025 și deschidere a anului fiscal 2026, proceduri obligatorii la nivel național pentru actualizarea bazelor de date și pregătirea sistemelor informatice pentru noul exercițiu bugetar.
Reprezentanții administrației locale precizează că, pe durata suspendării activității, contribuabilii nu vor putea efectua plăți aferente taxelor și impozitelor locale, nici depune documente specifice acestui serviciu.
Activitatea cu publicul va fi reluată începând cu data de 15 ianuarie 2026, când sistemele vor fi actualizate și operaționale pentru încasarea impozitelor valabile pentru anul fiscal 2026.
Primăria recomandă cetățenilor să își planifice eventualele plăți sau solicitări în afara intervalului menționat, pentru a evita neplăcerile generate de această pauză administrativă.
Monika BACIU