Operatorul de apã din Valea Jiului mai face un pas spre abonati. ApaServ Valea Jiului implementeazã un program prin care abonatii vor putea afla direct de pe e-mail sau SMS restrictiile impuse în furnizarea apei potabile. Dupã ce în luna ianuarie 2016 a devenit functional serviciul de platã online a facturilor emise consumatorilor si, din februarie 2016, abonatii casnici au posibilitatea transmiterii online a indexului contorului, Apa Serv a implementat, începând cu luna ianuarie 2017, un nou serviciu, prin care clientii Apa Serv sunt informati prin SMS si/sau e-mail privind restrictiile de apã în regim de avarie sau restrictiile programate. Acest gen de informare se adaugã cunoscutelor modalitãti, mai vechi, de informare a clientilor privind restrictiile, respectiv pe site-ul Apa Serv, la adresa http://www.asvj.ro/, pe pagina de Facebook a institutiei si în presã.
“Clientii care doresc sã fie informati prin SMS privind restrictiile în furnizarea apei potabile, vor solicita si vor completa la Centrele de Încasare Apa Serv din localitatea de domiciliu un formular prin care-si vor exprima doleanta de a primi informatii legate de restrictiile programate sau în regim de avarie. De la implementarea noului serviciu si pânã în prezent au completat formulare pentru transmiterea prin SMS si/sau e-mail a restrictiilor un numãr de 2.807 clienti, iar pentru acestia au fost transmise 11.622 SMS-uri de formã: „Apa Serv vã informeazã cã din cauza unei avarii, furnizarea apei potabile va fi întreruptã marti, 16.06.2017 între orele 09:30 – 12:00” sau: „Apa Serv vã informeazã cã din cauza unor probleme, restrictia din zona dumneavoastrã se prelungeste pânã la ora 14:00””, aratã reprezentantii ApaServ Valea Jiului.
Începând cu data de 25 februarie 2016, clientii ce locuiesc în gospodãrii individuale si care au un cont creat pe pagina web Apa Serv Valea Jiului, vor putea transmite online si citirea indexului contorului. Pentru cei care locuiesc la apartamente, unde sunt si contoare de scarã, serviciul de comunicare online a consumului încã nu este disponibil. Dupã ce în luna ianuarie 2016 a devenit functional serviciul de platã online a facturilor emise consumatorilor, Apa Serv pune, astfel, la dispozitia clientilor ce locuiesc în gospodãrii individuale si posibilitatea transmiterii online a consumului, pe lângã posibilitatea vizualizãrii facturii, a plãtii online a acesteia, precum si a evidentei plãtilor efectuate.
Pentru transmiterea consumului utilizatorii vor trebui sã acceseze paginã web Apa Serv, sectiunea Clienti, la adresa web http://www.asvj.ro/clienti, sã intre contul creat în prealabil si sã transmitã citirea indexului contorului. Dupã cum e mentionat si în cont, indexul se poate introduce începând din data de 25 pânã la sfârsitul lunii, perioadã în care utilizatorul poate chiar reveni, modificând valoarea introdusã. Dupã introducerea indexului contorului în câmpul galben, pentru validarea citirii se dã clic pe butonul Salvare index nou. La introducerea unei valori a indexului mai mici decât în luna precedentã, evident gresite, utilizatorul este atentionat: Index nou introdus incorect!
“Pentru clientii ce nu au încã un cont creat pe site-ul ASVJ, revenim, prezentându-vã succint pasii necesari pentru creare acestuia: Accesarea paginii web Apa Serv, sectiunea Clienti, la adresa web http://www.asvj.ro/clienti/, urmând link-ul Click aici pentru a accesa sectiunea Cont Client; În paginã web ce se va deschide ca paginã separatã, clientul îsi va crea un cont (click pe textul-link Înregistreazã-te). Datele necesare creãrii contului care vor fi completate în paginã web nou deschisã sunt, în ordine, Cod client, Cod intern, Adresa de e-mail, Telefon, Parola si Parola (verificare), cu mentiunile (*) urmãtoare: Toate câmpurile sunt obligatorii, Codul client si codul intern se gãsesc pe facturi, începând din 2016, în coltul dreapta-sus, alãturi de date client, Pentru numãrul de telefon se introduc 10 cifre si Parola trebuie sã aibã cel putin 6 caractere; Contul odatã creat, conectarea/ autentificarea utilizatorului se face completând Adresa de email si Parola asociate contului în câmpurile corespunzãtoare. Datele accesibile din contul personal sunt, pe lângã datele personale (accesibile în sectiunea Contul meu, unde clientul poate modifica numãrul de telefon, poate opta pentru primirea facturii pe mail si poate schimba parola asociatã contului), date legate de facturile emise (sectiunea Evidentã facturi), plata acestora (sectiunea Platã facturi online), evidenta plãtilor efectuate (în sectiunea Evidentã plãti) precum si transmiterea consumului (sectiunea Consumuri)”, mai aratã cei de la ApaServ Valea Jiului. De la începutul acestui an, abonatii ApaServ Valea Jiului au posibilitatea de a-si plãti facturile online. Toate aceste servicii vin în sprijinul abonatilor.
Monika BACIU