Timp de douã luni de zile, oamenii care si-au plãtit facturile la apã au fost întrebati ce e bine si ce nu la acest sistem în Valea Jiului. Fiecare a rãspuns sau nu la aceste întrebãri, însã, per ansamblu, cei care au emis sondajele spun acum cã se declarã multumiti.
„Deja sunt douã luni de când am dat drumul acestui sondaj. (…) Din cele peste 1.500 de chestionare, rãspuns am primit la 700 dintre ele. Gradul de multumire al clientilor a fost în procent de peste 40%, care au rãspuns cu bine si foarte bine. Nemultumiti sunt 5 – 6 %, motiv pentru care nu am avut nici sugestii cu care sã ne îmbunãtãtim activitatea”, a spus Cristian Ionicã, manager SC Apa Serv Valea Jiului. Dar oamenii au avut si nemultumiri, iar acestea sunt legate de calitatea apei, dupã o lucrare, de problemele din subsoluri si alte neplãceri create de acestea.
„Unele sunt pe partea tehnicã, în care ni se expun problemele de canalizare, dar aici vorbeau de curãtarea subsolurilor. Asta, însã, nu intrã în atributiunile Apa Serv. Avem limita de proprietate la cãminul de la nivelul scãrii de bloc. Noi, însã, intervenim la fiecare solicitare, ca sã dãm drumul la subsolul, ca oamenii sã îsi poatã curãta subsolul”, a explicat managerul Apa Serv, care a luat în calcul fiecare sesizare.
Nu au lipsit reprosurile cã plãtim pierderi pe scara blocului, sau cã apa contine clor. „Sunt acele reglãri la nivel de scarã de bloc. Dar, din cele 700 de rãspunsuri primite, au fost numai 13 legate de pierderi. (…) Dar au sesizat si cã vor apã fãrã clor. Asa ceva nu existã, pentru cã noi dezinfectãm apa si clorul rezidual care apare în apã este de 0,2 – 0,3 mg /l, deci nesesizabil. Dar, dacã nu am dezinfecta apa, degeaba o vedem noi curatã, cã singur nu este potabilã, din punct de vedere microbacteriologic”, a spus Ionicã. În urma acestor sondaje, SC Apa Serv va tine cont de problemele ivite în fiecare zonã si în proiectele de investitii vor fi luati în calcul toti cei nemultumiti pe bunã dreptate.
Diana Mitrache