Campanie de informare publicã. Administratia localã a orasului Uricani contracteazã anumite servicii de informare publicã. Adicã, reprezentantii primãriei Uricani vor sã îi informeze pe cetãtenii din Valea Jiului cu privire la activitatea localã.

Si cum se poate mai bine decât prin undele media. Adicã prin intermediul televiziunilor locale, cã doar nu vin cele centrale (de la Bucuresti-n.r.) sã prezinte activitãtile lui Buhãescu si nu numai. Prin contractul ce doresc sã îl încheie, reprezentantii administratiei locale din Uricani vor atât servicii de radio cât si de televiziune. Contractul ce urmeazã a fi atribuit, în urma unei licitatii, este împãrtit în douã. Astfel, lotul I va cuprinde reportaje privind activitatea si actiunile administratiei publice locale, talk show – uri privind activitatea si actiunile administratiei publice locale, dar si materiale informative privind activitatea si actiunile administratiei publice locale. Al doilea pachet informativo-publicitar va cuprinde reportaje privind activitatea si actiunile administratiei publice locale transmise prin radio, talk show – uri privind activitatea si actiunile administratiei publice locale transmise prin radio, materiale informative privind activitatea si actiunile administratiei publice locale transmise prin radio. Conform documentatiei elaborate de specialistii din administratia localã de la Uricani au fost stabilite mai multe grupuri tintã care trebuie atinse cu ajutorul campaniei. Este vorba de locuitorii orasului Uricani si ai Vãii Jiului dar si de „oamenii de afaceri, agentii economici români si strãini – potentiali investitori”. În orasul Uricani nu multi investitori si-au manifestat intentia de a deschide o afacere, o afacere care sã aducã si locuri de muncã celor din localitate. Reprezentantii administratiei locale din Uricani plãtesc bine pentru serviciile ce vor fi prestate. Este vorba de peste 36 de mii de lei fãrã TVA, contractul derulându-se timp de 12 luni de la atribuire.

Raul IRINOVICI