• Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Municipiul Lupeni, strada Revoluţiei, numărul 2, Lupeni, judeţul Hunedoara, telefon 0254560725, fax 0254560515, email achizitii1.plm@gmail.com, primaria@e-lupeni.ro, cod fiscal 4375046
• 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:1. teren având categoria ”curți-construcții și fâneață” în suprafață de 1113 mp, situat în intravilanul Municipiului Lupeni, județul Hunedoara, Strada Vulturului, nr. 12A, Carte funciară 64057 Lupeni(provenit din CF nr. 2084, nr. topografic 955/95/20), nr. cadastral 64057, reprezentând curte și teren lângă curtea locuinței, ce aparține domeniului privat al Municipiului Lupeni, Județul Hunedoara, conform Caietului de sarcini, HCL Lupeni nr. 78/30.05.2023 și OUG 57/2019; 2.teren având categoria ”fâneață” în suprafață de 169 mp, situat în intravilanul Municipiului Lupeni, județul Hunedoara, Strada Griviței, fără număr, Carte funciară 64165(provenit din CF nr. 2089, nr. topo 1577/2/28/2/4/k/d/f/39), nr. cadastral 64165, reprezentând teren lângă curtea locuinței, ce aparține domeniului privat al Municipiului Lupeni, Județul Hunedoara, conform Caietului de sarcini, HCL Lupeni nr. 95/29.06.2023 și OUG 57/2019;
• 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în Caietul de sarcini
• 3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere, la Municipiului Lupeni camera 14
• 3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Serviciul Achiziții, Investiții, Lucrări, Patrimoniu din cadrul Municipiului Lupeni, cu sediul în Lupeni, str. Revoluției nr. 2, județul Hunedoara
• 3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei/exemplar ce se achită la casieria Municipiului Lupeni sau în contul RO41TREZ36821360250XXXXX deschis la Trezoreria Petroșani, cod fiscal 4375046
• 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 11/09/2023, ora 15
• 4. Informații privind ofertele: conform Caietului de sarcini
• 4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 18/09/2023, ora 12
• 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura din cadrul Municipiului Lupeni, cu sediul în Municipiul Lupeni, str. Revoluției nr. 2, Județul Hunedoara
• 4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: într-un singur exemplar, într-un plic sigilat
• 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 28/09/2023, ora 14, Municipiul Lupeni, str. Revoluției nr. 2, Județul Hunedoara-sala de ședințe
• 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Hunedoara, Secția aII-a civilă de contencios administrativ și fiscal, Calea Zarandului nr. 73, cod poștal 330182, Deva, Județul Hunedoara, tel. 0254218045, fax 0254/216333, e-mail tr-hunedoara-reg@just.ro
• 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 23/08/2023