Pandemia de coronavirus a mutat majoritatea activităților în sfera online. Chiar și campania de vaccinare se desfășoară în era Like și Share. Pe masa Guvernului s-a aflat raportul privind evoluția Campaniei Naționale de Vaccinare. 21 de pagini are
raportul, iar în document se raportează chiar și numărul de comentarii și distribuiri de pe cea mai folosită rețea de socializare. Ultimul capitol este dedicat campaniei de informare. În documentul postat pe site-ul Guvernului se arată despre succesul campaniei ”Om cu om oprim pandemia”. Campania va avea pe lângă spoturile TV și o altă componentă. Pirn Poșta Română vor fi distrivuite plicuri imprimate cu titlul campaniei de vaccinare. Potrivit documentului menționat anterior, impactul campaniei a ajuns la 12 milioane de persoane. Au fost 196.808 comentarii și 109.450 de distribuiri. Urmează noi doze de vaccin. Același document mai arată că în perioada următoare, România va primi noi doze de vaccin anti-COVID. Se estimează că până la finalul anului vor fi peste 18 milioane de doze de vaccin de la Pfizer, peste 9,5 milioa­ne de la Moderna, 12 milioane de la Astra Zeneca și peste 8,5 milioane de doze de la Johnson&Johnson.
Monika BACIU