Zeci de oameni s-au asezat cuminti la cozi inca de la miezul noptii pentru a prinde reducerile din “Vinerea Neagra”. Asa s-a intamplat si la Petrosani, unde, potentialii clienti, care au ochit de pe net ofertele, au venit la cumpana noptii, in speranta ca prind pretul cel mai bun al acestui an.
Cativa oameni s-au adunat inainte sa se crape de ziua, in fata centrului comercial Jiul Shoping, pentru a fi primii care intra si apuca oferta anului.
Imbulzeala, insa, s-a stins doua etaje mai sus, cand fiecare a stiut ce vrea, ori poate ca abia acolo s-a edificat. Cu pliante in mana, pentru a observa si compara oferta cu produsele expuse, ori cu planurile bine stabilite in cap, oamenii care au dorit sa dea lovitura, au luat cu asalt magazinul de electronice si electrocasnice. Asta in timp ce planurile s-au dat peste cap, doar la vederea ofertelor. „Am venit sa iau o masina de spalat, dar acum, am vazut un frigider cu 779 de lei si am vazut o masina de spalat ca si ea e la 700 de lei. Sa vad, sa ma decid ca o masina de spalat as lua. Am una de 16 – 17 ani si ii ajunge ma gandesc”, a spus unul dintre clientii matinali de la magazin.
Altii, insa, au venit ca sa le faca o surpiza celor dragi. „Am cumparat un TV pentru parintii mei. L-am vazut pe net. Am avut un buget de 1.000 de lei si l-am luat”, a spus un alt client.
„Ce mi-am dorit, mi-am luat. Un storcator de fructe. Nu am socotit, in mare, dar economie am facut, a meritat sa ma trezesc a;a devreme!”, a spus un alt client al magazinului.
Fiecare a studiat poate oferta de Black Friday si a venit la magazin sa cumpere ceva la un pret bun. Nu toti au gasit ce voiau, ori poate ca bugetul le-a fost depasit, insa, cei care au stiut ce vor, au venit in fata magazinului cu cel putin 6 ore inainte sa se deschida usile. „Inainte de ora 0,00 au venit. Au stat la usa, in masini, au pornit caldura, au mai plecat, apoi au revenit”, ne-a explicat Ioana Lita, agent de securitate, care a fost de paza in tura de noapte.
Black Friday ar putea sa fie pentru unii dintre romani ziua in care au dat lovitura si multi si-au facut planul din timp, au construit un buget si apoi au plecat la magazine. O parte dintre firme au agreat ideea reducerilor in aceasta zi si se pare ca avut si incasari.

Diana Mitrache