Pe principiul „cine nu deschide ochii, deschide punga”, doi sefi de la Apa Serv Valea Jiului SA sunt buni de platã. De precizat cã este în premierã  când, la ApaServ, nu plãteste consumatorul, ci angajatii.

Totul a pornit de la o sesizare fãcutã de o femeie din Petrila, care a reclamat cã i-a fost luat apometrul la verificãri, iar când i-a fost adus înapoi a constatat cã are în plus 105 mc de apã. Cã este sau nu asa, greu de stiut, dar angajatii ApaServ au gresit pentru cã nu au întocmit proces – verbal când au ridicat apometrul, asa cã acum plãtesc.

„Femeia a venit la mine, în audientã, si mi-a spus cã are 100 mc de apã în plus pe apometru. Angajatii au gresit pentru cã nu au întocmit proces – verbal, asa cum cer normele în domeniu”, a declarat directorul ApaServ Valea Jiului SA, Costel Avram. Suma pe care femeia sustine cã i s-a facturat în plus este de 380 de lei, respectiv contravaloarea celor 100 mc de apã rece, pe care Avram i-a si achitat si urmeazã sã-i recupereze.

SAMSUNGVinovati sunt, spune directorul firmei de furnizare a apei potabile, seful ed sectie si seful Departamentului Exploatare, care vor plãti factura frãteste. „Trebuia sã dau un exemplu si l-am dat. Greselile nu sunt doar ale cetãtenilor, ci si ale angajatilor nostri. Cine nu deschide ochii, deschide punga”, a  explicat Costel Avram.

Carmen Cosman