Foarte putini oameni si-au lãsat, la operatorul de apã, numerele de telefon, sau o adresã de contact, la care sã primeascã informarea în cazul în care sunt lucrãri prevãzute, ori neprogramate, iar apa se ia.
O spun reprezentantii de la Apa Serv Valea Jiului, care au fãcut din nou apel cãtre populatia Vãii Jiului, tocmai pentru cã sunt zone în care au loc lucrãri, firma fiind în plin proces de introducere a noului sistem de aductiune a apei, în mai multe cartiere din toatã Valea Jiului. „E un serviciu pe care noi l-am dezvoltat de aproape 3 ani de zile. Pe parcurs, a avut o evolutie de crestere, iar apoi a scãzut feed-back-ul din partea populatiei. Acum, constatãm cã nu avem înregistrãri noi. De aceea, odatã cu plata facturii de luna urmãtoare, vom avea o nouã informare cãtre cetãteni, ca sã ne putem actualiza baza de date, ca oamenii sã fie anuntati”, spune Cristian Ionicã, managerul SC Apa Serv Valea Jiului.
Cei care vor, îsi pot lãsa datele de contact la sediul operatorului, dar situatia este valabilã si pentru cei care si-au mutat domiciliul si care au lãsat initial un numãr de contact pentru vechea adresã. „Fiind un numãr cu caracter personal, este la latitudinea abonatilor nostri dacã vor sã fie anuntati. Dar, cei care vor, sunt informati în timp util. De asemenea, îi rugãm sã ne anunte dacã si-au schimbat domiciliul. În cei 3 ani, am primit reclamatii cã oamenii s-au mutat si degeaba primesc sms. Si e normal, asa cã am fãcut corectura”, mai spune Ionicã.
Este o simplã formalitate si oamenii îsi lasã numele, adresa de domiciliu si numãrul de telefon.
În ultima vreme, nu au mai fost oameni doritori sã afle despre restrictiile zilnice. Si asta ar putea fi în avantajul lor, pentru cã, spun angajatii din cadrul operatorului de apã, sunt multe zone în care au loc lucrãri. Iar asta impune restrictii în furnizarea apei potabile.
Diana Mitrache