A pa Serv a redus birocrația și simnplifică mult
procedurile prin care oamenii rezolvă la acest furnizor
problemele. Există acum un singur
formular, indiferent de serviciul pe care îl solicită un locuitor al Văii Jiului și din 4 vizite la sediile Apa Serv, poți ajunge acolo doar o singură dată. Sistemul este funcțional de puțin timp.
Nu mai trebuie să completăm fișe și formulare, să facem mai multe vizite și să pierdem timp pe drum. Apa Serv Valea Jiului, operatorul de apă și canalizare, a renunțat la formularele de tot felul și a creat unul singur.
„Apa Serv emite avize pentru racordarea la rețeaua de apă, de canalizare, avize prin care sunt cerute actele ca să întocmim contractul de furnizare a serviciului, plus, acum contracte de vidanjare. În ultima lună, din cele 4 categorii de avize, am făcut un singur formular, o cerere –tip, prin care omul mai
trebuie să completeze doar numele, el având apoi niște căsuțe pe care să le bifeze”, a declarat Cristian Ionică, manager SC Apa Serv.
Despre actele necesare pentru serviciile Apa Serv puteți afla de pe site-ul oficial al societății și, dacă trimiteți actele
on-line, mai mergeți doar să semnați actele.
„Până acum, oamenii trebuiau să vină la sediile noastre de 4 ori. Acum doar de două ori și, dacă trimite actele prin format digital, pe net, poate veni doar să semneze contractul. Nu trebuie să vină la sediul din Petroșani, dacă e din Lupeni, Valea de Brazi, ci la sediile din localitate, acolo unde se face încasarea facturilor”, a mai precizat managerul SC Apa Serv Valea Jiului, Cristian Ionică.
Simplificările vin în contextul în care
beneficiarii serviciilor să nu mai piardă timp și pentru a beneficia cât mai urgent de serviciile de apă, canalizare,
vidanjare, dacă este cazul.
Diana Mitrache