S-a tot luat apa şi a venit murdară, ori prea târziu. Asta au reclamat oamenii din Petroşani pe adresa primarului însuşi, iar Tiberiu Iacob Ridzi a  sesizat DSP şi Prefectura. În replică, cei de la Ape spun că au avut doar două sesizări.
Războiul între primărie şi Apa Serv continuă la Petroşani, unde primarul Tiberiu Iacob Ridzi a răbufnit din nou, pe motiv că se ia apa pentru lucrările la care se schimbă  sistemul de alimentare.
În cadrul unei conferinţe de presă, edilul de la Petroşani a adus şi fotografii şi a arătat că apa vine murdară şi că oamenii s-au plâns că le poate strica centralele din casă.

„Pe lângă faptul că apa este întreruptă, când vine, apa este  de o calitate proastă, sau cu presiune mare şi distruge instalaţiile interioare. Apa este albastră, aşa cum arată în fotografiile pe care le-am primit, ori maro… Cum să foloseşti această apă? Sunt situaţii în care, din cauza  acestor impurităţi, se strică centralele de apartament, ori maşinile de spălat. Şi îi rog pe cei din Petroşani să se adreseze celor de la Apa Serv”, a spus Tiberiu Iacob Ridzi, primarul municipiului Petroşani.
Pentru toate aceste deservicii, primarul Iacob Ridzi, în condiţiile în care Primăria Petroşani este membru al Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară Apă Valea Jiului, a sesizat DSP şi Prefectura.
„Am făcut două adrese. Una către Prefectul Judeţului Hunedoara şi cealaltă către DSP, în legătură cu aceste aspecte. Unul, pentru calitatea şi sănătatea oamenilor, iar altul legat de întreruperile de  alimentare cu apă, în stare  de pandemie şi la temperaturi ridicate, în municipiul Petroşani”, a mai spus primarul.  Apa Serv a demarat un amplu program de schimbare a instalaţiilor de alimentare cu apă în Valea Jiului şi, deşi se lucrează mai în toate oraşele, doar la Petroşani, sunt  probleme. Şi asta, în  condiţiile în care, la Apa Serv au venit doar două sesizări în ultimele zile.  „Noi nu dăm drumul la apă, până nu verificăm calitatea apei. Mai mult, la Dispecerat, noi am avut doar două sesizări cu apă murdară Ne-am dus pe strada Horea, la scara unui bloc şi la Compania Huilei, unde, după cum am spus, a fost în urma restricţiei de vineri şi, până luni nu s-a consumat apă. Normal că apa de pe reţeaua interioară putea să aibă o altă coloraţie”, a spus Cristian Ionică, managerul SC Apa Serv Valea Jiului. Responsabilii de la Apa Serv le recomandă oamenilor care au probleme de acest fel să li se adreseze. Programul  dispeceratului şi numerele de telefon aferente sunt afişate pe site-ul societăţii. Pentru fiecare caz, la faţa locului ajunge maşina mobilă cu laboratorul de analize.
Diana Mitrache