Conducerea societãtii va tine cont de sugestiile consumatorilor si va remedia problemele unde este cazul. Totul face parte dintr-o campanie cu scopul de a îmbunãtãti  serviciile oferite populatiei.  Operatorul de apã si canal din Valea Jiului, Sc Apa Serv Valea Jiului, a distribuit 1500 de  chestionare la centrele de încasãri, la sectiile de exploatare, dar si la  angajatii care merg în controale pe teren. Acestea sunt completate de clienti, iar dupã analizarea fiecãruia se decide unde sunt punctele  nevralgice si ce mãsuri trebuie luate pentru remedierea lor.
„Am încercat sã prindem opinia beneficiarilor nostri atât când merg sã plãteascã, când vãd cã se fac lucrãri în zona lor, cât si atunci când echipele noastre merg sã-i controleze. Sã fie o actiune pe mai multe paliere, din care noi sã tragem niste concluzii. Obligativitatea omului este sã noteze localitatea si strada pe care locuieste, ca sã stim unde sã actionãm dacã sunt probleme”, a declarat directorul general al Apa Serv Valea Jiului SA, Cristian Ionicã.  Campania a demarat în urmã cu circa douã sãptãmâni, însã va  continua si în urmãtoarea perioadã. Studiul privind calitatea serviciilor publice de alimentare cu apã potabilã si a celor de canalizare în localitãtile din Valea Jiului, initiat de operatorul de apã si canal, rãspunde unor întrebãri si oferã consumatorilor si posibilitatea de a face propuneri sau de a indica probleme.
”Prin acest chestionar vrem sã vedem, în primul rând, unde mai existã probleme si care este natura acestora, dar si sã mãsurãm felul în care oamenii percep modul în care suntem capabili sã rezolvãm aceste probleme. De aceea, rugãmintea mea este ca în chestionar sã fie  precizat cartierul în care locuieste clientul, pentru a putea evalua rapid situatia si interveni pentru rezolvarea problemelor, acolo unde este cazul”, a precizat directorul general al  societãtii, Cristian Ionicã.
În ultimii ani SC Apa Serv Valea Jiului a implementat o serie de  programe care sã îmbunãtãteascã serviciile oferire populatiei, si mai ales sã economiseascã din timpul clientilor. Pe lângã investitiile majore în infrastructurã, ceea ce a dus la atragerea de noi clienti, operatorul a implementat si proiectul în urma cãruia clientii îsi pot achita facturile prin metodele electronice de platã, ori îsi pot transmite on-line consumul de apã lunar, fãrã a mai fi nevoie de a se deplasa la sediul societãtii ori  la centrele de încasãri.
Maximilian Gânju