După Petroșani, Vulcan sau Lupeni, a venit rândul celor de la Petrila să fie ajutați să își facă un cont on-line. E un avantaj, pentru că nu mai stai la coadă și, dacă apar defecțiuni, pot fi raportate chiar de acasă. Și procedura este valabilă chiar și pentru cei care sunt încă înscriși în asociațiile de proprietari.
Fiecare om care vine la centrul de încasări este acum sfătuit să își facă și un cont on-line, pe care să îl poată accesa de acasă. Facturile sunt ușor de gestionat și plățile pot fi făcute mai ușor.
„Dacă acțiunea a început acum 2 ani la Petroșani, a continuat la Lupeni și acum suntem la Centrul de încasări Petrila și vrem ca, prin această acțiune, să îi conștientizăm pe oameni că vine în avantajul lor. Abonatul nu mai trebuie să se deplaseze la centrul de încasări, are un istoric al facturilor pe acest cont, poate face plata, este primul care obține factura, odată ce a fost generată și acestea sunt în avantajul beneficiarului nostru”, declară Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Nu e nevoie de mai mult de 3 minute, iar pe pagina oficială a Apa Serv există și un film în care este explicat pas cu pas modul în care abonații își pot face conturi on-line. Și, dacă nu se pricep, un angajat al Apa Serv este dispus să le vină în ajutor. „Aceste 3 minute conțin realizarea unui cont. Echipamentul de la centru ne va ajuta, atunci când, cel puțin o săptămână pe lună, este aglomerație la centrele de încasare. Oamenii au aici posibilitatea să își facă acest cont și, de luna viitoare, să plătească de acasă”, mai spune managerul Apa Serv.
Dar ce fac cei care sunt înscriși în asociațiile de proprietari? Și ei pot avea cont, fără să fie nevoiți să părăsească asociația.
„Din păcate, factura la asociație nu se dă pe persoană, apartament. Îi invităm să plătească serviciul de apă și canalizare direct la noi. Asta, pentru că noi ne judecăm acum cu toate asociațiile de proprietari, că au datorii la Apa Serv. Chiar dacă au datorii la asociație, ei pot veni la noi. Rămân membri ai asociației, iar odată veniți la noi, le facem un contract, li se dă un cont de client pe factură și de aici e ușor să aibă un cont on-line”, afirmă Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Și, mai este un avantaj, atunci când vorbim de defecțiuni.
„Poți să urmărești inclusiv de ce ai consumat mai mult luna asta, dacă ai un consum mare înseamnă că e ceva. Vezi primul și ne anunți pe noi, care vedem dacă e defect interior, sau la limita de proprietate, în curți. Putem interveni, dacă ne sună la dispecerat. Deci, contul on-line ne ajută și din punct de vedere tehnic și comercial”, a conchis Cristian Ionică, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Până acum, aproximativ 40% dintre abonații Apa Serv au cont on-line și plătesc facturile astfel, de acasă.
Tot statistic, rezultă și că aproximativ 80% dintre abonați achită facturile lunar.
Diana Mitrache