O diplomã, o fotografie afisatã în cel mai vizibil loc din firmã, un pahar de sampanie, închinat în numele societãtii si, poate si recompense bãnesti. Asa aratã un model de succes pe care managementul SC Apa Serv Valea Jiului l-a aplicat în ultimii ani, iar rezultatele nu au întârziat sã aparã. De la angajatul lunii, la cel al anului, multe glume pe seama unor pariuri puse cu gândul la sintagma „angajatul centenarului”, însã, toate doar cu scopul de a deveni mai buni, într-o competitie aproape fãrã mizã, dar cu o mare concurentã. Asa au stat lucrurile si cei de la Apa Serv recunosc acum cã au fãcut o treabã foarte bunã.
„Noi credem cã e un stimulent foarte bun aceastã recompensã. Satisfactia muncii nu vine, neapãrat, prin recompense financiare, ci si prin alte tipuri de recompense, ca de exemplu, nominalizarea angajatilor ca fiind, angajatul lunii, sau colectivul lunii, sau ai anului. Vedem chiar o luptã, o concurentã între angajatii nostri cã, poate-poate, vor fi nominalizati. Aceste titluri le dãm la sfârsitul lunii, de cãtre fiecare departament, în functie de rezultatele obtinute în mai multe domenii ale societãtii noastre si mã bucur când vãd nominalizati colegi din toate categoriile, adicã, si de la birou si din rândul celor de la lopatã, ori care muncesc în canalizãri, mai ales”, a spus Florin Donisã, director tehnic Apa Serv Valea Jiului.
De doi ani de zile la Apa Serv se fac astfel de nominalizãri si premieri si de atunci, aproape toti angajatii care au muncit si au fãcut ceva notabil, au ajuns sã fie felicitati public.
Apa Serv este un model de firmã pentru toti cei din zona Vãii Jiului, fiind desemnatã societatea care a reusit, la nivelul anului trecut trecut, performanta de a fi prima din România care a finalizat în premierã un proiect european în care au fost pionieri.
Diana Mitrache