Odatã cu facturile, mii de oameni si-au dat acordul sã primeascã, prin sms, ori pe mail, avertizãri de la Apa Serv. Societatea si-a dezvoltat un nou sistem de relatii cu publicul beneficiar, pentru a evita pe viitor neplãcerile create de avarii, sau eventualele reparatii planificate. La fel se va întâmpla si dacã vor fi restrictii cauzate de diverse defectiuni, iar populatia a agreat ideea de a fi informatã astfel.
„E vorba de ordinul miilor de oameni, cãrora le-am propus, odatã cu factura, sã ne trimitã numãr de telefon, sau adresa de e-mail si din ianuarie, 100% si acest sistem va merge, pentru cei care ne-au dat datele. Este vorba despre aproximativ 8.000 de oameni care vor fi înstiintati când se ia apa”, a declarat Costel Avram, director SC Apa Serv VJ .
Apa Serv a implemntat în 2016 si sistemul de platã on-line si de anul viitor ve înstiinta abonatii cu privire la eventualele restrictii. Acum, întreruperea furnizãrii apei se face prin intermediul mass-media, ori pe site-ul Apa Serv, însã, oamenii observã prea târziu sau deloc si se trezesc tot fãrã apã, atunci când sunt lucrãri programate.
Diana Mitrache