În Monitorul Oficial al României Partea I nr. 269/31.03.2020 a fost publicat Ordinul nr.741 al ministrului muncii şi protecţiei sociale pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art.XII alin.(1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-Co V-2, cu modificările şi completările ulterioare aduse prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2020 pentru 2020 pentru modficarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecţiei sociale în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2.

Documentaţia va fi trimisă prin poşta electronică.

Pentru corectitudinea întocmirii documentelor prevăzute de actele normative mai sus amintite şi operativitate în soluţionarea cererilor, vă rugăm, să accesaţi http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php.

PASI PENTRU INCARCARE SOMAJ TEHNIC IN PLATFORMA

http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php

APLICATIA GENEREAZA FORMULARELE PREVAZUTE DE LEGE.

INCARCAREA PE PLATFORMA A DOCUMENTELOR SEMNATE SA SE FACA INCEPAND CU DATA DE 01.04.2020

  1. INTRATI PE PE LINK-UL

http://www.locuridemuncaharghita.ro/Sectiune%20agenti/PISA/pisa0.php

  1. AVETI GENERATE DEJA CREDENTIALELE, ANUME:

– USER-UL ESTE CODUL FISCAL (EXEMPLU: CF=12345678);

– PAROLA ESTE FORMATA DIN PRIMELE

4 CIFRE ALE CODULUI FISCAL (EXEMPLU: 1234);

  1. SE APASA BUTONUL VERIFICARE;
  2. ACCESATI SECTIUNEA SOMAJ TEHNIC;
  3. SE VA DESCHIDE O FEREASTRA IN CARE VETI COMPLETA DATELE CARE LIPSESC:

CONTUL DE BANCA, BANCA LA CARE ESTE DESCHIS.. ETC;

  1. ALEGETI CATEGORIA DE SOMAJ TEHNIC IN CARE VA INCADRATI 1 SAU 2 (TOTAL SAU PARTIAL);
  2. SE APASA BUTONUL SALVARE

(SALVARE INFORMATII INTRODUSE);

  1. INREGISTRATI FIECARE PERSOANA PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA CU DATELE PE CARE ALPICATIA LE CERE:

NUME SI PRENUME, CNP, STUDII, URBAN/RURAL, SALARIUL DE BAZA CORESPUNZATOR LOCULUI DE MUNCA OCUPAT, NUMARUL DE ZILE, IAR APLICATIA FACE AUTOMAT CALCULUL.

  1. LA FINAL VETI GENERA LISTA CU PERSOANELE PENTRU CARE FACETI SOLICITAREA SI DECLARATIA

ADMINISTRATORULUI/REPREZENTANTULUI LEGAL;

  1. SE SEMNEAZA ELECTRONIC CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA DE CATRE ADMINISTRATOR / REPREZENTANTUL LEGAL CELE DOUA DOCUMENTE SI APOI SE INCARCA IN FORMAT PDF INAPOI IN APLICATIE;
  2. IN CAZUL IN CARE ADMINISTRATORUL / REPREZENTANTUL LEGAL NU DETINE SEMNATURA DIGITALA EXTINSA, ACESTA POATE SA TIPAREASCA ANEXELE, LE SEMNEAZA CU

SEMNATURA OLOGRAFA (DE MANA), LE SCANEAZA IN FORMAT PDF SI LE INCARCA IN APLICATIE.

LA CODURILE FISCALE LA CARE APARE MESAJUL „COD FISCAL SAU PAROLA ERONATA” VA ROG SA TRIMITETI MESAJ CU EROAREA GENERATA SI CODUL FISCAL LA ADRESA DE MAIL

HUNEDOARA@ANOFM.GOV.RO PENTRU REGENERAREA PAROLEI.