Au fost avarii si Apa Serv a cãutat sã le reabiliteze, chiar cu riscul de a lãsa mai multe zile sã curgã apa.
Au fost si reclamatii si oameni nemultumiti, însã, imaginea de ansamblu aratã cã iarna aceasta a fost totusi una blândã si cu putine probleme în  gestionarea sistemului de alimentare cu apã potabilã. Si, dacã în statiile de captare si cele de tratare situatia a fost mereu sub control, în teren, populatia a fost cea care a cerut  periodic ajutor.
„Avem, în cadrul Dispeceratului, o evidentã exactã a îngheturilor si nu avem mai mult de 3 pe zi, chiar mai putine. Le rezolvãm punctual, dar nu e cazul, ca în anii trecuti, sã fim nevoiti sã schimbãm retele întregi”, a spus Cristian Ionicã, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Si, nu o datã, avariile au fost reparate într-un timp mai lung, mai ales în perioada sãrbãtorilor, când oamenii au stat acasã, iar cei de la ape au considerat cã nu pot lãsa un cartier întreg fãrã apã, doar ca sã repare o micã avarie.  „Avariile ne creeazã probleme în perioada acesta, pentru cã suntem nevoiti sã analizãm, de multe ori, cum e mai bine. Se întâmplã si am avut cazuri în care am fost obligati, decât sã facem o restrictie mai mare pe mai multe blocuri, sã lãsãm sã curgã si avaria a fost controlatã. A fost apã pe retea, chiar dacã cu o scãdere de presiune. Avariile le gestionãm asa încât omul sã aibã apã, dar, totodatã, sã nici nu actionãm si lãsãm oamenii fãrã apã si sã înghete bransamentele din cauza noastrã, pentru cã, cel mai greu este sã golim si apoi sã reumplem instalatiile”, a mai precizat Cristian Ionicã. Apa Serv continuã sã monitorizeze toate  reclamatiile si dã asigurãri populatiei cã  fiecare caz în parte este atent gestionat, asa încât oamenii sã nu sufere din lipsa apei.
Diana Mitrache