Potrivit reprezentantilor Primariei Hunedosara, luna iulie a acestui an a insemnat o perioada plina de evenimente ce s-au desfasurat iIn municipiul Hunedoara, toate avand ca punct de atractie Castelul Corvinilor.
Ca urmare a vernisarii celor doua expozitii – „Inchisoarea” si „Expozitia de tortura”, la Castel s-a Inregistrat un numar de 4000 de vizitatori in primele trei zile de la deschiderea expozitiilor; Primaria municipiului Hunedoara finantand, In totalitate, cu suma de 220.000 lei organizarea acestor doua noi atractii ale Castelului.
Cele doua mari evenimente – Festivalul „S.O.S. Castelul” si Festivalul „Opera Nights”, au dus, la randul lor, la cresterea numarului de vizitatori ai Castelului Corvinilor: doar in prima saptamana a lunii august inregistrandu-se aproximativ 1000 de vizitatori pe zi, Castelul avand Incasari de peste 40 000 lei.
Edilii mai spun ca, promovarea Castelului Corvinilor pe plan national si international continua si printr-o serie de actiuni ce se desfasoara in aceasta perioada la Castel. Astfel, Prima TV mediatizeaza Castelul prin filmarile ce au loc pentru emisiunea “Fete bune”; Compania Google realizeaza fotografii exterioare pentru aplicatiile Google Street si Google Map iar protocolul incheiat intre Ordinul Cavalerilor de Hunedoara si Ordinul Cavalerilor din Carpati asigura animatia permanenta in incinta Castelului; reprezentantii celor doua Ordine avand si obligatia de a promova pe site-urile proprii si pe paginile de Facebook, activitatile desfaturate la Castel.
Carmen Cosman