Începând de vineri seara, estul Vãii Jiul a început sã fie împânzit de bannare care au inscriptionate numere verzi pe un fond alb, lucru care a stârnit nu doar curiozitate, dar si uimire în rândul oamenilor.
Pe parcursul week-endului, mai toatã lumea s-a întrebat ce semnificare are numãrul de pe banner si dacã are sau nu legãturã cu campania electoralã, însã pânã la acest moment, nimeni nu a putut da nicio explicatie clarã. Însã, în cele din urmã, noi am luat legãtura cu un tânãr, Vlad Cãpraru, cel care a fãcut toate diligentele în Valea Jiului pentru montarea acestora bannere.
“Pot sã vã spun doar cã este vorba de o campanie de teasing, iar eu sunt reprezentantul în teritoriu. Am un prieten la Bucuresti care lucreazã la o companie media, care m-a contacta si mi-a spus cã vrea sã facã o campanie de teasing în Valea Jiului. Oficial, nici eu nu pot sã vã spun despre ce este vorba, pentru cã nici eu nu stiu exact. Mi s-a spus cã, cu cât rãmâne secretul mai bine tãinuit, cu atât va fi surpriza mai mare. Eu am depus cererea de urbanism pentru amplasarea acestor bannere”, a declarat Vlad Cãpraru.
Avizul de urbanism este valabil douã luni de la data emiterii. La acest moment, în Municipiul Petrosani sunt montat 13 bannere, iar în Petrila cinci. “ Campania de teasing” dupã cum îi spune si numele, are rolul de a “tachina” cumpãrãtorul sau de a aduce în discutie un subiect si de a atrage atentia asupra sa. De obicei, se foloseste înainte de lansarea unui nou produs, serviciu, companie sau înainte de un eveniment.
Luiza Andronache