Mai muți oameni din câteva cartiere ale Văii Jiului au rămas fără apă, după ce sistemul de alimentare cu energie electrică a decuplat în repetate rânduri. Avariile s-au produs la cuplarea și decuplarea rapidă de la sistem, iar cei de la Apa Serv le cer oamenilor să sune în dispecerat, de fiecare dată când se întâmplă așa ceva. Sistemul de alimentare cu energie electrică a cedat, în repetate rânduri, mai ales în ultima perioadă, iar cuplările și decuplările au transmis avarii în rețeaua de alimentare cu apă. În dispecerat au putut fi identificate cartierele care au rămas fără apă, însă, cei de la Apa Serv spun că ideal ar fi ca oamenii să sune și să ceară ajutor. Asta, pentru ca nicio gospodărie să nu rămână nealimentată.
„În primul rând, orice problemă apare, să anunțăm la Dispecerat. De aici, putem să ne organizăm și să mergem în zonele în care sunt mai populate, blocurile, să nu fie nodurile rețelelor cu probleme, vanele automate, lucru pe care noi îl vedem. Pe reța, apare o bulină roșie, dar, dacă nu știm unde e mai important, putem interveni, cu prioritate, în alte locuri și nu în cele primordiale”, a explicat Cristian Ionică, managerul SC Apa Serv Valea Jiului.
În situația unor avarii și, pentru că se apropie sărbătorile, Apa Serv pune la dispoziția clienților următoarele numere de telefon:
0254 541 861
0354 108 203 sau
0725 167 523
Convorbirile vor fi înregistrate, iar apelul va fi direcționat spre specialiștii din sistem.

Diana Mitrache