Tot mai multi clienti ai furnizorului de apã si canalizare, SC ApaServ Valea Jiului SA, folosesc facebook-ul pentru a-si rezolva problemele pe care le au. E mai rapid si la fel de eficient ca si în cazul audientelor „fatã în fatã”.
Pagina de Facebook a directorului SC ApaServ Valea Jiului SA, Costel Avram, s-a transformat în spatiu pentru audiente virtuale. Nu putini sunt cei care îi scriu lui Avram pentru problemele pe care le au, fie cã vorbim despre facturi restante, probleme legate de retele sau apometre, posibile cazuri de sustrageri de apã sau orice altceva ce tine de ApaServ. Si dacã la început oamenii erau mai sceptici si nu credeau cã se poate rezolva ceva, acum au prins curaj. „Oamenii încep sã aibã curaj. Discut cu ei foarte multe probleme. Mã contacteazã foarte multi oameni si orice sesizare o iau în considerare”, explicã directorul societãtii, Costel Avram. Acesta spune cã reticenta celor care nu credeau cu adevãrat cã problemele lor se pot rezolva si dacã sunt semnalate în mediul virtual se risipeste atunci când sunt contactati de reprezentantii ApaServ Valea Jiului SA si când primesc rãspuns scris la problema semnalatã, evident, tot pe Facebook. Iar pânã acum au fost rezolvate peste 20 de probleme semnalate de consumatori.
În acelasi timp, însã, se tin si audientele clasice, la sediul ApaServ, unde vin în continuare o multime de abonati. Fostul vicepresedinte al Consiliului Judetean Hunedoara, Costel Avram, a fost numit la finele lunii iunie 2012 în functia de director general al operatorului de apã din Valea Jiului, SC ApaServ Valea Jiului SA.
Carmen Cosman