Mai multi petrosãneni s-au confruntat, zilele trecute, cu o situatie ciudatã. Acestia au primit un mesaj pe telefon prin care erau informati cã figureazã cu restante la plata facturilor de la curent.  Numai cã mesajul a fost trimis de pe un numãr ascuns, iar codul nu era acelasi cu cel de pe facturã. Oficialii ENEL România sustin cã în acest caz, abonatii  trebuie sã ignore mesajul primit, acesta nefiind trimis de cãtre furnizorul de energie electricã.

“Sã nu îi dea importantã. Dacã stie cã este cu plata facturilor la zi, nu este niciun fel de problemã. ENEL nu trimite mesaje cu numãr ascuns”, a declarat Iohana Scânteie, purtãtor de cuvânt Enel.  Existã însã cazuri în care Enel poate trimite mesaje telefonice.  “Atunci când clientii sunt înregistrati cu numãrul de telefon si au cont MyEnel se trimit si mesaje pe telefon”,  a mai spus sursa citatã.  Cei care au primit astfel de mesaje s-au alarmat, date fiind noile metode de înselãciune care sunt din ce în ce mai frecvente.

Monika BACIU