P rimăria Municipiului Lupeni anunţă elaborarea proiectului de hotărâre privind aprobarea programului de acţiuni şi lucrări publice de interes local executate în anul 2022 cu beneficiarii de venit minim garantat.
Astfel, primăvara și toamna, beneficiarii
venitului minim garantat trebuie să asigure întreţinerea şi asigurarea curăţeniei în cartierele Municipiului Lupeni; întreţineri şi ecologizări în Staţiunea Turistică “Straja” Lupeni precum şi efectuarea unor lucrări de amenajare care nu presupun muncă calificată; întreţinerea balustradelor podurilor şi podeţelor din Municipiul Lupeni; întreţineri şi curăţiri de cimitire; curăţire rigole străzi; decolmatări de pâraie şi canale; curăţiri de subsoluri; zugrăvirea unor imobile; întreţinerea şi asigurarea curăţeniei în zonele verzi; toaletarea arborilor și arbuștilor; văruirea pomilor din parcuri, străzi etc.; amenajarea unor alei pietonale;
”Precizăm că propuneri, sugestii, recomandări pe marginea proiectului de hotărâre se primesc la sediul Primăriei Municipiului Lupeni – Registratură, pot fi transmise prin fax la numărul 0254/ 560515 sau în format electronic la următoarea adresă de e-mail: primaria@e-lupeni.ro, până în data de 17.03.2022, ora 14.00”, arată administrația locală de la Lupeni.
În sezonul de iarnă, beneficiarii venitului minim garantat trebuie să realizeze deszăpezirea/ măturarea trotuarelor, aleilor din toate parcurile Municipiului Lupeni; deszăpezirea pentru asigurarea accesului în zone greu accesibile din municipiul Lupeni; deszăpezirea/ măturarea în parcările Municipiului Lupeni;
Monika BACIU