Mai multe echipe de muncitori au lucrat la repararea liniei de unde a deraiat trenul marfar. Reparatiile sunt executate de cãtre cei de la Inter Regio si infrastructura a fost înlocuitã în totalitate.

Zeci de muncitori au lucrat încã de marti noaptea, dupã ce a fost îndepãrtatã si ultima garniturã rãsturnatã. Cãrbunii au fost strâmsi din vagoanele rãsturnate si au ajuns la termocentralã. Muncitorii spun cã s-a lucrat la foc continuu si cã marti noaptea s-a reusit degajarea locului. „Încã de marti noapte am reusit sã îndepãrtãm vagoanele. Mai greu a fost cu unul dintre ele, care avea osia ruptã. Am încãrcat cãrbunele si l-am transportat si acum, cei  care detin infrastructura, lucreazã sã redea traficul”, spun munictorii.

Reparatiile vor fi finalizate în cursul serii de miercuri, iar de joi dimineatã va fi realuat între traficul feriviar pe ruta respectivã.

Luni seara o garniturã de tren a deraiat în zona Paroseni si 4 dintre vagoanele încãrcate cu cãrbune au sãrit de pe sine. Totul din vina infrastructurii extrem de degradatã, care acum, dupã ani de zile, a fost înlocuitã complet.

„O garniturã cu 35 de vagoane încãrcate va fi lãsatã sã treacã spre Preparatia Coroiesti, apoi o sã continue lucrãrile, astfel încât, de la noapte circulatia feroviarã sã intre în normal, iar de joi va fi reluatã si circulatia trenurilor de pasageri”, a declarat, miercuri, Dan Terteci, seful Cancelariei Prefectului de Hunedoara.

Diana Mitrache