Anul 2019 a fost unul plin pentru angajatii societãtii de apã si canal din Valea Jiului. Pânã la acest moment au fost înregistrate 2900 de reclamatii la ApaServ Valea Jiului. Cele mai multe au fost rezolvate în decurs de 24 de ore.
Totodatã, angajatii societãtii de apã si canal din Valea Jiului au gestionat 600 de kilometri de retea de apã si încã 200 de kilometri de retea de canalizare. ”Plecând de la obiectivul nostru principal, pot spune cã am functionat, am furnizat apã din rezervoare 98% din timp. Putem spune 24 de ore din 24.
Totodatã am reusit sã gestionãm cei 600 km de retea de apã si cei peste 200 km de retea de canalizare. În cursul anului 2019 am avut peste 3.900 de interventii pe apã si canal. Ca si reclamatii am avut 2.900 de reclamatiile, 87% fiind rezolvate în 24 de ore, iar celelalte au necesitat lucrãri mai de anvergurã. Toate acestea s-au realizat în primul rând în încadrarea în Bugetul de Venituri si Cheltuieli, adicã ce ne-am prognozat pentru activitatea de bazã am atins aproape 100%. Cheltuielile nu au depãsit veniturile, deci din punct de vedere economic societatea a functionat bine. A functionat datoritã tuturor colegilor, datoritã experientei fiecãruia dintre noi începând de la formatiile de bazã apã si canal pânã la serviciile suport, plus ajutorul tuturor celor implicati în activitatea noastrã si întelegerea din partea primãriilor si actionarului majoritar Consiliul Judetean”, a declarat Cristian Ionicã, director general al SC ApaServ Valea Jiului. Chiar si în conditiile actuale, directorul general al ApaServ Valea Jiului, Cristian Ionicã apreciazã faptul cã anul a fost unul bun pentru societate.
Cosmin BACIU