Iptana SA va realiza expertiza tehnicã a lotului 3 al autostrãzii Lugoj – Deva.
CNAIR a semnat contractul de executate în cadrul contractului “Proiectare si Executie Autostrada Lugoj – Deva, lot 3 km 56+220 – km 77+361”.
„În prima etapã se vor cãuta solutii pentru deschiderea circulatiei cu restrictii, iar în etapa a doua se vor efectua investigatii de profunzime în baza cãrora se vor identifica solutii tehnice de remediere, se vor stabili cantitãtile de lucrãri si materiale necesare si se vor calcula valorile aferente acestora. În baza acestei expertize vor fi identificate solutiile tehnice de remediere a neconformitãtilor identificate pe lotul 3 al autostrãzii Lugoj – Deva”, informeazã CNAIR. 133.200 lei fãrã TVA a plãtit CNAIR pentru expertiza care va dura 40 de zile. Societatea IPTANA este cea care a proiectat cea mai mare parte a drumurilor, porturilor si aeroporturilor construite în perioada comunistã.
Se lucreazã la conectarea autostrãzilor A1 si A10
Au fost ridicate primele grinzi metalice la nodul rutier Sebes, cel care va face conexiunea între autostrãzile A10 Sebes-Turda si A1 Orãstie-Sibiu. DRDP Cluj informeazã cã au loc lucrãri de montare a tãblierului metalic aferent structurii PN02 – Pasaj pe breteaua 2 (km 0+860) peste autostradã A1, care face conexiunea între autostrãzile A 10 si A1, sens de mers Orãstie-Turda – Autostrada Sebes-Turda, Lot 1, Nod Rutier Sebes. Antreprenorul general al lotului 1 al Autostrãzii A10, firma italianã Pizzarotti a început, vineri, sã ridice tãblierul metalic. Joi a început si montarea deschiderii centrale a tablierului metalic la pasajul PN05, cât si montarea deschiderii centrale a tablierului metalic la pasajul PN02.
Cosmin BACIU