„Deschid calculatorul sau telefonul, îmi vãd factura, mã duc si plãtesc si nu mai am nevoie de facturã la postã”. Asa sunã orice idee ce îti poate salva timpul liber, dacã ai acces la internet.
E mai simplu decât credem. Sã ne facem cont on-line este o oportunitate, iar Apa Serv ne stã chiar la dispozitie. Deocamdatã, doar la Petrosani, însã, angajatii societãtii spun cã oamenii sunt interesati sã le fie mai usor. „Avantajele creãrii unui cont on line pentru clientii nostri sunt, mai mult sau mai putin, vaste. În primul rând, omul îsi primeste cu promptitudine factura, imediat ce a fost generatã la noi în sistem. Deasemena, clientul poate sã o achite atât on –line, poate sã si-o tipãreascã în format pdf si sã meargã cu ea la un alt canal de platã si, de asemenea, poate sã îsi vizualizeze un istoric al consumului si, cred cã asta îi creazã clar un confort, pentru cã nici nu mai este nevoie sã stea la coadã si nici sã astepte acasã factura”, a spus Alina Pavel, sef Serviciu Comercial SC Apa Serv Valea Jiului.
Angajatii de la Ape au venit în centrele de încasare sã îi îndemne pe clienti sã îsi facã un astfel de cont on-line, de care multi nu stiau cã pot sã beneficieze.
„Da, am venit sã plãtesc factura si mi s-a pãrut corect sã accesez si treaba aceasta. O sã mã descurc, sigur”, spune unul dintre cei care si-au fãcut, sub îndrumarea angajatilor de la Apa Serv, un cont on-line. „Toate facturile le aveam pe mail, mai putin asta la apã. Acum mã bucur cã nu mai îmi vin facturi. Nu mai taie pãdurile. Le si plãtesc on-line, unele, iar pentru altele, mã duc la robotel. E mai rapid”, ne-a spus un alt client care venise la ghiseu si care si-a fãcut pe loc un cont on-line. Apa Serv si-a dezvoltat aceste serviciu ce vine în sprijinul clientilor sãi si conducerea firmei spune cã deja oamenii vin si se intereseazã de aceastã modalitate, datã de accesul la internet.
„Ne dorim ca, acum, cât mai multi beneficiari ai serviciilor noastre sã aibã un cont on-line, unul care le aduce foarte multe avantaje. De unde a pornit totul? De aproape un an, noi avem aceastã facilitate, dar am constatat cã, într-un an de zile, nu am avut decât cam 7% din totalul abonatilor. De când am pus un filmulet în care explicãm, în câteva slide-uri, ce înseamnã acest cont on line, am constatat cã în 4 zile s-au fãcut 10 conturi on-line. Acest lucru ne-a determinat sã venim aici, sã mai mediatizãm realizarea contului, care ne aduce beneficii nouã si beneficiarilor serviciilor noastre”, a spus Cristian Ionicã, manager general SC Apa Serv Valea Jiului, iar filmuletul demonstrativ poate fi accesat la adresa Cristian Ionicã, manager general SC Apa Serv Valea Jiului, iar filmuletul demonstrativ poate fi accesat la adresa https://www.youtube.com/watch?v=4LFcA-xeFNw
Contul nu este foarte greu de fãcut si, dacã ai o adresã de mail, e foarte simplu.
„Sunt 3 pasi si nu e greu. Dacã avem o facturã, sunt douã coduri pe care le citim de pe facturã. Trebuie doar sã aibã factura si o adresã de e-mail. Toatã operatiunea nu dureazã mai mult de 30 de secunde, pânã se finalizeazã. Dacã se întâmplã ca omul sã nu aibã factura la el, vine la noi, iar noi în maxim 5 minute aflã codul sãu intern, al fiecãrui utilizator, iar apoi facem contul. Am început la Petrosani si ce am fãcut aici, vom face la toate centrele de încasãri”, mai spune Cristian Ionicã.
Cei care încã nu au un cont on-line la apã pot deci sã acceseze aceastã facilitate si chiar sã si plãteascã on-line. E valabil si pentru cei din asociatiile de proprietari, însã, acestia trebuie sã aducã dovada plãtii la zi si, ideal, este sã îsi convingã si vecinii sã procedeze la fel, fãrã sã aibã nevoie de racorduri separate.
Diana Mitrache