Fiecare locuitor al Vãii Jiului are, în aceste zile, posibilitatea sã spunã ce probleme sunt în zona în care locuieste, în ce priveste sistemul de alimentare cu apã potabilã, ori cu canalizarea.
Cã apa nu este de calitate, cã poate curge murdarã, cã sistemul refuleazã, cã nu face fatã sistemul, ori cã au nevoie de sprijin, toate sunt situatii deja depistate în teren, iar angajatii SC Apa Serv se vor ocupa de remedierea lor. Acum se colecteazã datele din teren si, cei de la Apa Serv le reamintesc oamenilor sã scrie exact zona, blocul, ori strada, chiar dacã dau formularul anonim.
„Rugãmintea noastrã ar fi ca, în douã cuvinte, sã scrieti toate nemultumirile, dar sã scrieti si strada si blocul. Mãcar atât, sã stim apoi unde sã ne directionãm, cã apoi sã stim în ce mãsurã apar modificãri ale calitãtii apei pe retea. Asta, pentru cã existã posibilitatea ca noi sã nu stim de aceste locuri”, a spus Cristian Ionicã, manager SC Apa Serv Valea Jiului.
Chestionarele au câteva întrebãri si, la final, un spatiu în care fiecare abonat al sistemului mai poate spune ce nu este bine, ce ar vrea sã îmbunãtãteascã în zona sa de confort, ori chiar în calitatea si proprietãtile apei ce curge la robinet. Sondajul poate fi accesat si on-line si la sediile unde se achitã facturile, iar în maxim douã sãptãmâni va fi dat publicitãtii, cu tot cu mãsurile ce se impun a fi urgent rezolvate.
Diana Mitrache