Dupã sistemul de audiente în teren, pe retelele de socializare ori la sediul societãtii, conducerea operatorului de apã si canal din Valea Jiului mai vine cu o metodã prin care consumatorii sã poatã afla informatii sau sã semnaleze deficientele într-un timp cât mai scurt.
Inginerii operatorului de apã îsi vor dezvolta website-ul prin intermediul cãruia oamenii sã poatã fi în contact permanent cu conducerea si sã poatã transmite sugestii si sesizãri. Potrivit directorului general al societãtii, Costel Avram, în ultimii ani societatea a fãcut mai multe investitii prin care sã vinã în întâmpinarea clientilor. Avram spune cã nu este suficient ”doar sã dai apã oamenilor” si cã ”o permanentã comunicare si colaborare între pãrti este esentialã” atât pentru societate cât si pentru populatie. Apa Serv Valea Jiului a implementat si serviciul electronic prin care consumatorii pot fi anuntati în timp real de restrictiile de apã, dar si alte servicii care sã elimine birocratia.
Maximilian Gânju