Conducerea societãtii de apã din Valea Jiului rãspunde prompt la solicitãrile cetãtenilor. Indiferent de modalitatea cum sunt semnalate acestea, la audiente, telefonic sau chiar prin intermediul retelelor de socializare, cei de la ApaServ verificã toate solicitãrile.
Costel Avram, directorul general al SC ApaServ Valea Jiului spune cã toate problemele îsi gãsesc rezolvare, iar “una este sã vezi realitatea de la fata locului si una este sã vezi din birou”.
“Una este sã vezi realitatea de la fata locului si una este sã vezi din birou… Astãzi, împreunã cu colegii mei m-am deplasat la Petrila, Republicii, bloc. 3 sã discut cu locatarii despre o deficientã la reteaua de apã. Împreunã am gãsit solutia cea mai bunã…”, apreciazã Costel Avram, directorul general al SC ApaServ Valea Jiului. Reprezentantii societãtii de apã din Valea Jiului au schimbat radical modul de interactionare cu cetãtenii. Totul în favoarea beneficiarilor serviciilor de apã si canal. Pentru fiecare problemã semnalatã a fost gãsitã o rezolvare.
Monika BACIU