Peste 120 de investitii derulate sub egida Consiliului Judetean Hunedoara in ultimii 10 ani vor fi inventariate de experti ai aparatului de specialitate din cadrul institutiei. Pentru a corela datele scriptice cu realitatile din teren, trei comisii vor realiza in perioada imediat urmatoare un inventar faptic, comparând situatia lucrarilor cu datele inscrise in documente.
Potrivit presedintelui interimar al CJ Hunedoara, Dorin Gligor demersul de a inventaria toate investitiile derulate sub egida institutiei este absolut necesar si se face cu scopul obtinerii unor clarificari in sfera gestiunii investitiilor derulate de CJ Hunedoara de-a lungul ultimilor 10 ani. Rezultatele inventarului vor permite administratiei sa afle exact care este situatia acum in teren, de ce anumite investitii nu s-au finalizat si ce mai este de facut in continuare. Pentru fiecare obiectiv in parte, dupa constatarea realitatilor din teren, inventarul va duce la crearea unei baze de date care va cuprinde ca principale informatii: data inceperii lucrarilor, data finalizarii lucrarilor conform contractului de executie, valoarea initiala a lucrarilor, valoarea actualizata a lucrarilor la data inventarierii, valoarea decontata a lucrarilor, procentul de realizare a lucrarilor pe faze de executie, numarul si data autorizatiei de construire valabile la data inventarierii si situatia privind investitiile in curs de executie sistate, abandonate sau conservate.
Portofoliul de investitii inventariate cuprinde o gama foarte larga de obiective incepând cu modernizari de drumuri judetene si terminând cu lucrari la statii de epurare, spitale si case de cultura.
Marius Mitrache