Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Hunedoara a anunțat că 24 de absolvenți de
gimnaziu au fost admiși la liceele din județ pe locurile speciale destinate rromilor. Cea mai mare medie de admitere în această categorie a fost 9,44, în timp ce cea mai mică medie a fost 7,74.

Aceste locuri speciale reprezintă o oportunitate importantă pentru elevii de etnie rromă, facilitând accesul acestora la educație liceală și contribuind la integrarea lor socială. Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara susține astfel egalitatea de șanse și încurajează performanța educațională în rândul comunității rrome.
Procesul de admitere s-a desfășurat conform metodologiei stabilite de Ministerul Educației, asigurând transparență și corectitudine. ISJ Hunedoara subliniază că aceste rezultate reflectă eforturile susținute ale elevilor și sprijinul
acordat de familii și
profesori.
Accesul la educație de calitate rămâne o prioritate pentru ISJ Hunedoara, care va continua să sprijine inițiativele ce promovează incluziunea și performanța școlară în toate comunitățile din județ.

26 de elevi cu CES admiși pe locurile speciale
Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Hunedoara a anunțat că 26 de absolvenți de gimnaziu au fost admiși pe locurile speciale destinate elevilor cu cerințe educaționale
speciale (CES). Acest demers vine în sprijinul integrării și sprijinirii acestor elevi în sistemul de învățământ liceal, oferindu-le o șansă egală la educație.
Conform datelor furnizate de ISJ Hunedoara, media de admitere a acestor elevi variază între 7,08 și 9,07. Cea mai mică medie înregistrată în rândul elevilor admiși este 7,08, în timp ce cea mai mare este 9,07. Aceste rezultate demonstrează potențialul și capacitatea acestor tineri de a excela în mediul educațional, în ciuda dificultăților întâmpinate.
Admiterea pe locurile speciale pentru elevii cu CES este o măsură esențială pentru asigurarea unui cadru educațional inclusiv, care să răspundă nevoilor diversificate ale tuturor elevilor. Prin această inițiativă, ISJ Hunedoara subliniază angajamentul său de a promova egalitatea de șanse și de a oferi suport necesar tuturor elevilor pentru a-și continua studiile și a-și dezvolta abilitățile într-un mod optim.
Monika BACIU