Statiunea montanã Parâng a fost gazda, în acest sfârsit de sãptãmânã a unui inedit test drive oferit de Automobile Bavaria Group, cel mai mare dealer BMW din Romania. Nu mai putin de 60 de participanti au testat absolut toatã gama de autoturisme BMW si ce înseamnã sistemul Xdrive 4×4, cel mai nou sistem de frânare în regim de sigurantã.
Mai exact, participantii la acest test drive au parcurs un traseu extrem, mai exact una dintre pârtiile de schi, unde au putut simti ce înseamnã o masinã marca BMW.
“A fost ceva extraordinar, iar masina m-a impresionat. La coborâre am simtit siguranta, desi terenul a fost extrem de abrubt. A fost o experientã ineditã si pot sã spun cã nu stiam pânã azi de ce este în stare aceastã masinã”, declarã un participant la test. Pe de altã parte turistii prezenti la schi în statiune au rãmas încântati de demonstratia live la care au putut asista.
“Parcã am avut parte de un episod din emisiunea Top Gear. Mi-au plãcut masinile, si cred cã cei care le-au condus au simtit adrenalina”, spune Mircea, un turist care a asistat la demonstratia celor de la BMW.
Werner Wolff, directorul general Banat Car spune cã acest eveniment a avut de fapt un dublu rol, pe de o parte de a oferi potentialilor clienti sansa de a testa un model BMW, iar pe de altã parte de a promova aceastã zonã.
“Suntem aici la invitatia lui Alin Simota. Aceastã zonã este extrem de importantã si ar putea pe viitor sã devinã un mic paradis al Europei de Est. Noi ne-am propus sã promovã într-un fel prin evenimentele noastre statiunea Parâng si frumusetea acestor locuri încã virgine. Pot sã vã spun cã am mai avut actiuni aici cu potentiali clienti BMW, iar duce ce i-am adus aici o mare parte dintre ei au revenit, îndrãgostiti de peisaj si de frumusetea locurilor”, spune Werner Wolff.
Alin Simota spune cã a fãcut lobby pe lângã cei de la BMW pentru a-i aduce în zonã si eventual, a investi aici. “Vã dati seama cã dacã la Petrosani se deschide o reprezentantã BMW automat semnalul va fi unul pozitiv si pentru alti investitori puternici, iar impactul economic pentru zonã va fi unul extrem de pozitiv. Vorbim aici despre locuri de muncã si despre ce înseamnã pânã la urmã bani mai multi în zonã”, spune Simota.
Mai mult, Werner Wolff sustine cã Automobile Bavaria Group testeazã zona si în vederea unei posibile investitii în zonã, mai exact a deschiderii unei reprezentante BMW la Petrosani care sã deserveascã clientii din Hunedoara si Gorj.
Marius Mitrache