Bolnavii cu afecțiuni incluse în programele naționale de sănătate, cu excepția celor cu afecțiuni oncologice, care nu realizează venituri, beneficiază de serviciile medicale, medicamentele, dispozitivele medicale cuprinse în pachetul de servicii medicale de bază, până la 1 ianuarie 2026.
Pentru dobândirea calității de asigurat, persoanele incluse în programele naționale de sănătate trebuie să depună la casa de asigurări de sănătate următoarele documente:
– Act de identitate valabil la data solicitării, original și copie
– Adeverinţă medicală eliberată de medicul curant sau de medicul coordonator al programului de sănătate, cu indicarea programului/subprogramului naţional de sănătate sau a numărului aferent programului/suprogramului naţional de sănătate, prevăzut în sublista C secţiunea C2 din Lista cuprinzând denumirile comune internaţionale corespunzătoare medicamentelor de care beneficiază asiguraţii, cu sau fără contribuţie personală, pe bază de prescripţie medicală, în sistemul de asigurări sociale de sănătate, precum şi denumirile comune internaţionale corespunzătoare medicamentelor care se acordă în cadrul programelor naţionale de sănătate.
Documentele pot fi depuse la sediul CAS Hunedoara din Deva, str. 1 Decembrie 1918, nr. 16, de luni până joi între orele 08.30 – 14.00, vineri între orele 08.30 – 12.00.
De asemenea, pot fi transmise pe adresa de e-mail asigurare@cjashd.ro, sau pe fax la nr. 0254 218 911.