O companie de anvergurã, specializatã pe consultantã finaciarã, fonduri europene si de orice fel, se promoveazã într-un mod inedit, prin poezie, mai precis prin scriiturã în versuri în care deplânge viata grea a unui primar mizând pe empatie. Aceastã formã de prezentare are succes, pentru cã primarul Petrosaniului, Tiberiu Iacob Ridzi, chiar s-a regãsit în acel zbucium descris de versificatie – “Sã stiti, cã asa este, în general”…

O companie a cãrei activitate este impresionantã – 2.325.980 ron cifrã de afaceri, cu doar 13 clienti în anul 2014 – are un mod inedit de a atrage atentia primarilor nou alesi. Nu se prezintã, cine e si ce hram poartã, ci sub sigla sa le trimite o poezie care atinge coarda sensibilã a edililor, adicã este pusã în versuri viata plinã de nelinisti a primului ales, nelinisti nãscute din povara responsabilitãtii managerierii unui oras.

O astfel de poezie despre “meseria de primar” a primit-o si primarul Petrosaniului. Versurilor, care amintesc de balada Miorita, sunt însotite de felicitãri cu ocazia alegerii primarului Petrosaniului, Tiberiu Iacob Ridzi, si i se ureazã succes în realizarea proiectelor, la care compania în cauzã îsi oferã sustinerea si expertiza.

“Din pretendenti mai fiecare
Se si vedeau primar ajuns
Uitând cã postul de onoare
E cu-ntrebãri ce vor rãspuns.

Rezolv-o groazã de probleme
Dar alte vin, iar si iar
Si te convingi de la o vreme
Cã nu-i usor sã fii primar.

Uitând de prânzul de pe masã
Si flãmânzind cu mult temei
Îti amintesti cã ai si-o casã
Si te întorci la pragul ei.

Vrei sã respiri cu usurare
C-ai rezolvat ce-aveai de gând
Dar alte semne de-ntrebare
Sã le rãspunzi cât stai la rând.

Rãpus de-a zilei grea povarã
Adormi cu greu, oftând amar
Fiind convins a câta oarã
Cã nu-i usor sã fii primar”.

Cu respect, Echipa Financon România

Atât. Ca urmare, Finacon România, companie de consultantã financiarã, afaceri si management, te face sã cauti, sã vezi cine îti plânge de milã în versuri, tie, ca primar, si esti surprins sã afli câtã experientã si expertizã are “poetul”. O promovare inteligentã, care nu a mai fost folositã pânã acum! Asa am aflat si noi cã Finacon România este specializatã pe obtinerea de finantãri prin toate instrumentele disponibile – fonduri europene, fonduri guvernamentale, fonduri de capital privat, finantãri hibride etc.;  în administratia publicã, proiecte sociale, proiecte de protectia mediului; apoi specializãri pe cresterea si consolidarea pozitiei companiilor pe pietele curente, intrarea pe piete strãine, parteneriate strategice, cresterea numãrului de canale de vânzare, strategii de exit etc. Domeniile în care lucreazã si în care a obtinut rezultate sunt extrem de diverse, de la cursuri la proiecte pentru întreprinderi, agriculturã, dezvoltare urbanã, turism, transport, cercetare-inovare,  eficientã energeticã, social, sãnãtate, educatie etc., etc.

O asemenea companie de anvergurã, sigur nu te asteptai sã se promoveze prin poezie, mai precis prin scriiturã în versuri prin care deplânge viata grea a unui primar mizând pe empatie. Aceastã formã de prezentare are succes, pentru cã primarul Tiberiu Iacob Ridzi chiar s-a regãsit în acel zbucium descris de versificatie – “Sã stiti, cã asa este, în general”. Ca urmare, firmele trebuie sã scape de teama de ridicol, sã se lepede de atitudini scortoase, neatractive si sã îndrãzneascã! Fireste, dacã are cu ce.

Ileana Firtulescu