Usor, usor, ca o fata mare sensibila si cu probleme la adaptare, Compania Judeteana de Turism Hunedoara a inceput sa actioneze ca o adevarata firma de profil promovand din timp si vizibil zonele si actiunile turistice.

Compania Judeteana de Turism, infiintata sub egida Consiliului Judetean Hunedoara, a inceput gradual sa  actioneze cam cum ar trebui s-o faca o unitate de profil, adica ceva mai ”cu vana” si – esential! –  vizibil si sa promoveze obiectivele si actiunile turistice si din Valea Jiului. Uneori CJTH a tiparit pliantele si programele aferente si, acestea ajunse in mana turistului doar la momentul actiunii, i-au facut pe turisti sa intrebe: ce-i asta, despre ce este vorba? Timid, aceste momente par a fi depasite, pana la proba contrarie.

In prezent CJTH promoveaza, printre altele, asa cum se cuvine, cu cateva luni inainte, ”Straja Bike”, o actiune sportiva spectaculoasa devenita traditie in Valea Jiului, care va avea loc in luna iunie, pe trasee din statiunea Straja – Lupeni.

”Scopul actiunii este promovarea, dar si atragerea unui numar cat mai mare de turisti, din toate zonele tarii, in special impatimitii sportului pe doua roti, pentru a descoperi atractivitatile statiunii Straja si in sezonul de vara, nu doar iarna. Pasionatii acestui sport isi pot arata aici calitatile si maiestria intr-un concurs de biciclete pe diverse trasee montane.

Pe langa atractivitatea acestui concurs, actiunea isi propune promovarea zonei, pentru a le starni turistilor interesul si pasiunea pentru munte si in sezonul de vara, cand se pot desfasura diferite activitati (tiroliana, zbor cu parapanta etc.).

La sfarsitul participantii cei mai merituosi vor fi premiati (diplome, cupe , trofee)” – ne informeaza reprezentantii Companiei de Turism Hunedoara.

Ileana Firtulescu