S unt nu mai puțin de 15 șantiere deschise, sau abia au fost recepționate lucrările, în zone ce aparțin de CFR Timișoara.
Cele mai multe sunt în județul nostru și, mai ales în zona de sud, dinspre Valea Jiului spre Hațeg.

Sucursala Regioanlei CF Timișoara a avut 15 șantiere deschise în semestrul I, dintre care 10 cu lucrări finalizate, cinci în execuție
Sunt lucrări de întreținere/reparații la instalații între stațiile Subcetate – Băiești, reparație periodică cu mașini grele de cale/ciuruire integrală în stația Bretea Strei, de la km 22+050 – 22+150 pe linia 3;
– lucrări de înlociure a traverselor de lemn, de înlociure a macazelor, ori a șinelor între stațiile Baru Mare – Crivadia, pe ambele fire.
Dar și lucrări de reparații și intervenții la o clădire și tunel pietonal în Stația Timișoara Nord.
Sucursala Timișoara a
finalizat recent mai multe lucrări de întreținere/reparații, după cum urmează:
– aducerea în parametri de siguranță, stoparea infiltrațiilor, refacerea zonelor degradate la tunel Bănița, între stațiile Merișor – Bănița, pe firul II. De asemenea, cefriștii au lucrat la decolmatarea a 14 albii la poduri și podețe între stațiile Teregova – Armeniș, Vălișoara – Valea Timișului, Simeria – Livezeni, Subcetare – Băiești, Băiești – Pui, Pui – Baru Mare, Baru Mare – Crivadia, Dobra – Holdea, Iscroni- Vulcan și în stațiile Simeria Triaj, ori Băiești.
Tot în zona de sud a județului nostru au fost
lucrări de înlocuire a unei bretele, și de montare a unor aparate de cale pe traverse de beton, în Stația Pui.
O parte dintre aceste lucrări de întreținere au fost necesare din cauza accidentelor feroviare care au avut loc în acest semestru și care au distrus infrastructura. Aici intră și accidentul feroviar din luna mai, care a avut loc în zona Merișor. Atunci o locomotivă s-a răsturnat și a rupt mai mulți stâlpi de
tensiune și câteva traverse ale căii de rulare. Accidentul este încă în cercetare.
Diana Mitrache