Când vor putea soferii circula pe cei 22 de kilometri de autostradã încã nu poate spune nimeni cu precizie.
Lotul 3 al autostrãzii Lugoj – Deva a devenit un muzeu de zeci de milioane de euro. Desi lucrãrile au fost finalizate cei circa 22 de kilometri ai autostrãzii nu au fost dati în folosintã din cauza unor orgolii. Dupã ce acest lot a fost denumit “autostrada muzeu”, acum portiunea din soseaua de mare viteazã este tinta unor noi ironii.  Cei de la Asociatia Pro Infrastructurã sunt sarcastici în ceea ce priveste noul  lot al autostrãzii. Acestia au realizat niste indicatoare  virtuale.
“Ironia sortii este cã singura neconformitate încã nesolutionatã este chiar în capãtul dinspre Holdea, fix la granita cu lotul 2 Lugoj-Deva, acolo unde nu se va circula pânã la finalizarea celebrelor tuneluri „pentru ursi” (aflate în prezent în  licitatie), adicã probabil prin 2024. Asadar, avem o AUTOSTRADÃ MUZEU de 21 km perfect functionalã din 12.08.2019, pregãtitã sã preia traficul rutier, al cãrei contract a fost reziliat de o gascã de incompetenti iresponsabili care doar mimeazã cã urmãresc interesul cetãtenilor. Oare cât vor  mai fi nevoiti românii si europenii sã suporte bãtaia de joc când ei au plãtit o autostradã, nu un muzeu?!”, aratã cei de la Asociatia Pro Infrastructura. Din informatiile celor de la Asociatia Pro Infrastructura, în cei 6 ani scursi de la semnarea  contractului consultantul angajat de CNAIR ca sã supervizeze antreprenorul a identificat 60 de  neconformitãti, dintre care 59 au fost remediate de constructor.
Cosmin BACIU