Solutia „Document Automation” creata de Zipper România, conceputa sa accelereze procesul de validare a datelor si de acordare a garantiilor, eliminând erorile umane, a fost implementata cu succes la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri, garantul unor programe precum „Prima Casa” sau „Start-Up Nation”.
„Zipper România a venit in întâmpinarea nevoilor de automatizare a proceselor recurente de validare a datelor provenite de la banci, a unora dintre programele garantate de FNGCIMM. Solutia «Document Automation» a diminuat timpul de raspuns pentru dosarele de credit primite de la banci de la 30 de zile la 24 de ore”, afirma dl Anton Voicu, Communication & Lead Performance Zipper România.
Compania propune o solutie informatica matura, menita sa imbunatateasca fluxul actual de inregistrare, validare si prelucrare a datelor din dosarele de credit sau de finantare pentru programe precum „Prima Casa” sau „Start-Up Nation”.
Necesitatea de digitizare si automatizare a fluxurilor interne de lucru din cadrul proceselor operationale dedicate programului „Prima Casa”, derulat prin intermediul a 15 b?nci finantatoare provine din dorinta de a standardiza modul de lucru si de a imbunatatii procesul de acordare a garantiilor.
Solutia de colectare si validare automata a metadatelor utilizeaza tehnologia OCR (Optical Character Recognition) si faciliteaza transferul automat al datelor primite de la partenerii bancari in sistemul informatic al institutiei, diminuând astfel rata de eroare, data de interventia manuala a operatorilor in colectarea datelor necesare analizarii solicitarilor de garantare, dar si timpul necesar solutionarii cererilor de finantare.
„Practic, solutia «Document Automation» extrage si valideaza corectitudinea datelor/metadatelor introduse de banca din dosarul de credit si eficientizeaza comunicarea cu banca partenera in vederea solutionarii neconcordantelor din dosare. Astfel, asigura livrarea în procent de 100% de dosare complete si corecte catre Fondul de Garantare în vederea aprobarii acestora. In plus, solutia preia variatiile zilnice de documente si creaza un raport de analiza la nivel de dosar, proiect, banca si la nivel de eroare”, precizeaza dl Anton Voicu.
Ca urmare a procesului de automatizare, personalul FNGCIMM primeste erorile in maxim 24 de ore, trateaza neconcordante cu institutia bancara pentru a le solutiona, reducând astfel timpul de decizie asupra procesului de aprobare. Sunt setate peste 50 de reguli de business care ajuta la extragerea si verificarea corectitudinii datelor din cadrul dosarului, reguli setate la nivel de dosar, document si metadate.
Parte dintr-un grup de firme cu prezenta in 5 tari din Sud-Estul Europei, cu doua centre de procesare in România si Moldova, Zipper acopera nevoile companiilor de a-si optimiza fluxurile interne. Solutiile si serviciile de prelucrare a datelor si a documentelor receptionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor si a timpului de prelucrare