Sute de oameni ajung în audiente la Apa Serv ca sã reclame cã sunt pusi sã plãteascã pierderile la apã.
Sunt diferente de consum, date de cei care, de cele mai multe ori, nu declarã  consumuri reale, iar la nivelul societãtii existã o comisie care, atunci când este solicitatã, vine si face verificãri în fiecare imobil în parte.
„Dacã aceastã  repartizare este eronatã din diverse motive,  pentru cã pot fi citiri nesincronizate, ori oameni care declarã mai putin, acolo unde vedem diferente mari, fie ne sesizãm, fie oamenii ne sesizeazã  Avem un compartiment care se numeste  Corp Control si noi îl trimitem sã verifice toate aspectele care tin de contorizarea fiecãrei scãri de bloc. Pornim de la citirile din casã,  verificarea buletinului de verificare metrologicã a apometrului. Am si gãsit situatii în care se furau între ei si am actionat în fiecare caz, functie de situatie, ca sã se  diminueze ”, a spus Florin Donisã, director tehnic SC Apa Serv Valea Jiului. Responsabilii Apa Serv le sugereazã celor ce nu mai vor sã plãteascã pierderi, sã îsi racordeze separat apartamentul la apã, dar, sigur, toate acestea impun si costuri  suplimentare.
„Pentru evitarea reglãrilor, este bine sã se facã o gestionare  corespunzãtoare a  consumului de apã din fiecare condomeniu. Sã nu uitãm cã sunt proprietari, fiecare în apartamentul în care locuim si cã avem responsabilitãti. Nu putem lãsa blocul negestionat”, mai spun cei de la Apa Serv.  Sãptãmânal, la Apa Serv vin oameni care reclamã cã au prea multã apã de plãtit în plus, dar, de cele mai multe ori, vecinii sunt cei care nu gestioneazã corect citirea apometrelor. Comisiile ajung la fiecare caz în parte, când sunt solicitate si situatia poate fi reglatã corespunzãtor, dacã reusesc sã se înteleagã.
Diana Mitrache