Firma care a câstigat licitatia pentru constructia DN 7A spre Voineasa a stagnat lucrãrile toatã vara. O spun si cei din Prefectura judetului nostru, care au  constatat asta, ca si cei din Consiliul Judetean Hunedoara, care acum, cã vine iarna, au realizat cã nu s-a miscat nimic în teren.  Explicatiile se aruncã de la Craiova la Timisoara si de la o firmã la alta, în timp ce nimeni nu îndrãzneste sã meargã pe acest drum cu masina.
„Constructorul era în insolventã, a venit, a aplecat. DRDP Craiova  nu si-a fãcut treaba. Este poarta de intrare în Valea Jiului, de pe Valea Oltului. Avem si Transalpina, iar eu, spun sincer, nu as veni vara pe acest drum. Poate cei care sunt responsabili nu au vãzut cum e drumul. Trebuie  luate mãsurile foarte urgent”, spune Costel Avram, administratorul public al judetului Hunedoara. Sunt si voci care spun cã totul s-a fãcut voit, pentru ca sã câstige cine  trebuie si pânã la urmã totul a fost lãsat baltã.
„Acest drum a  fost preluat de la DRDP  Timisoara, de DRDP Craiova, numai pentru ca cel care construia Transalpina, Iordache, sã poatã face, fãrã a mai intra la licitatie, acest drum. Dupã aceea a fost scos la licitatie. Se pare cã lucrurile  trebuie sã ajungã nu la CNAIR, nu la DRDP Timisoara, sau Craiova, ci la Ministerul Transportului si voi propune presedintelui C J H, si parlamentarilor din Hunedoara, sã gãseascã o solutie. Chiar sãptãmâna viitoare vom gãsi-o. Dacã era la Timisoara, nu eram în situatia de acum”, mai spune Costel Avram, administratorul public al judetului Hunedoara. Lucrãrile ar trebui sã se desfãsoare în 4 puncte si vor avea loc între km 86+601 si km 105+120, iar beneficiarul investitiei este Directia Regionalã de Drumuri si Poduri Craiova, dacã nu se va decide sã treacã la Timis. Lucrãrile ar trebui  sã fie executate de Straco Grup. Termenul de executie, însã, este total depãsit, mai ales cã lucrãrile trebuiau sã înceapã în 19 mai 2015 si sã se finalizeze anul trecut în 19  mai.
Diana Mitrache