Cristian Ionicã: Obiectivul nostru este sã avem apã de cea mai bunã calitate, 24 de ore din 24, pentru toti locuitorii Vãii Jiului

În Valea Jiului mai sunt încã zone unde oamenii au probleme cu canalizarea, ori cu furnizarea de apã  potabilã, iar avariile care apar periodic, din cauza retelelor învechite, le creazã mari dificultãti echipelor de la Apa Serv.
Iar lucrurile ar fi fost dramatice dacã nu ar fi fost realizate proiectele de investitii în reabilitarea retelelor de apã si canalizare, care au fost finalizate deja în cadrul POR 2007-2014 si a celor care urmeazã sã fie implementate  în cadrul programului european POIM 2014-2020.
Directorul Apa Serv, Cristian Ionicã spune cã în zonele în care sistemul public de alimentare cu apã si reteaua de canalizare nu s-au fãcut investitii pentru reabilitare apar probleme, iar zi de zi, echipele de interventie ale Apa Serv Valea Jiului sunt nevoite sã actioneze de urgentã la avariile  semnalate în localitãtile Vãii Jiului.
“Unele interventii sunt realizate rapid, în decurs de câteva zeci de minute, dar din pãcate pentru altele timpul necesar pentru remedierea defectiunii este ceva mai ridicat. Spre exemplu, din cauza avariei produse pe conducta de aductiune care alimenteazã cartierul Micro3B din municipiul Vulcan, echipele de interventie ale Apa Serv au lucrat zi luminã panã la remedierea completã a defectiuni acestei retele. Duratã mare de reparatie, de aproximativ 24 de ore, s-a datorat conditiilor grele de muncã si complexitãtii lucrãrilor, iar în tot acest timp apã potabilã a fost furnizatã consumatorilor cu program de restrictie, din rezervoarele de înmagazinare. Ne cerem scuze abonatilor pentru disconfortul creat si tinem sã precizãm cã aceasta aductiune foarte veche va fi înlocuitã prin programul finantat prin POIM 2014-2020”, spune Cristian Ionicã directorul general al Apa Serv.
În ciuda acestor probleme care apar, conducerea Apa Serv sustine cã interesul si  scopul societãtii de apã si al oamenilor care lucreazã aici este acela de a  asigura servicii de calitate oamenilor din Valea Jiului.
”Vrem sã-i asigurãm pe abonatii nostri cã facem tot ceea ce ne stã în putintã astfel încât sã remediem rapid problemele care apar si încercãm sã prioritizãm investitiile majore, astfel încât acestea sã vizeze eliminarea factorilor cu risc major în ceea ce priveste realizarea obiectivului  nostru: apã de cea mai bunã calitate, 24 de ore din 24, pentru toti locuitorii Vãii Jiului”, a conchis Cristian Ionicã.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *