Cu convingerea cã de calitatea serviciilor prestate cãtre beneficiarii sãi depinde nu doar modul de perceptie al relatiei furnizor-client, ci si gradul de evaluare a întregii activitãti, Apa Serv Valea Jiului intentioneazã sã realizeze, în perioada urmãtoare, un studiu privind calitatea serviciilor publice de alimentare cu apã potabilã si a celor de canalizare în localitãtile din Valea Jiului.
În acest scop, a fost întocmit un chestionar de sondare a opiniei publice, care urmeazã a fi distribuit tuturor abonatilor Apa Serv, împreunã cu factura aferentã consumului din luna precedentã. Chestionarul cuprinde un numãr de 8 întrebãri cu 5 variante de rãspuns si trei paragrafe destinate transmiterii de propuneri sau sugestii pentru îmbunãtãtirea calitãtii serviciilor oferite de operatorul de apã si canalizare din Valea Jiului.
”Principalul etalon de evaluare a activitãtilor noastre este dat de felul în care acestea sunt percepute de clientii nostri. În ceea ce ne priveste, suntem permanent preocupati de cresterea calitãtii serviciilor pe care le oferim si de cresterea gradului de satisfactie a clientilor nostri, fatã de serviciile de care beneficiazã. Sigur cã, de cele mai multe ori, culegem acest gen de informatii din programul de audiente, din reclamatiile pe care le primim, din întâlnirile pe care le avem cu cetãtenii atunci când efectuãm anumite lucrãri sau chiar de pe retelele de socializare. Tinem cont de toate aceste lucruri. Din dorinta de a avea o imagine de ansamblu, fundamentatã pe criterii sociologice, asupra problemelor cu care ne confruntãm si asupra perceptiei clientilor nostri cu privire la serviciile pe care le oferim, am initiat acest chestionar, din a cãrui analizã vom vedea ce si unde am fãcut, respectiv ce si unde trebuie sã îmbunãtãtim în activitatea noastrã.
De aceea, adresez rugãmintea tuturor clientilor nostri sã aloce câteva minute si sã completeze aceste  chestionare”, spune Cristian Ionicã, directorul general al Apa Serv Valea Jiului.
Conducerea Apa Serv Valea Jiului precizeazã cã nu va colecta date personale în cadrul  acestui demers sociologic, în care nu sunt solicitate informatii cu privire la identitatea persoanelor chestionate. Totusi,  pentru o cât mai exactã evaluare a situatiei din aria de operare, reprezentantii Apa Serv le solicitã cetãtenilor sã precizeze pe chestionar strada, blocul, cartierul si localitatea unde locuiesc.
”Prin acest chestionar vrem sã vedem, în primul rând, unde mai existã probleme si care este natura acestora, dar si sã mãsurãm felul în care oamenii percep modul în care suntem capabili sã rezolvãm aceste probleme. De aceea, rugãmintea mea este ca în chestionar sã fie precizat cartierul în care locuieste clientul, pentru a putea evalua rapid situatia si interveni pentru rezolvarea  problemelor, acolo unde este cazul”, explicã Cristian Ionicã.
Pentru completarea chestionarelor, operatiune care nu dureazã mai mult de câteva minute, si pentru retransmiterea acestuia cãtre Apa Serv, participantii la acest  sondaj au la dispozitie mai multe variante:
Chestionarul poate fi completat pe loc si transmis prin curierul care l-a înmânat, odatã cu factura pentru serviciile prestate de Apa Serv pentru luna precedentã;
Chestionarul poate fi completat oricând, în termen de 30 de zile de la data primirii, si depus la oricare din ghiseele serviciilor locale de relatii cu clientii din localitãtile Vãii Jiului sau la sediul central;
Chestionarul poate fi completat oricând, în termen de 30 de zile de la data primirii, scanat sau fotografiat, si transmis elctronic pe adresa de e-mail: mediu@asvj.ro
”Toate informatiile pe care le vom culege prin acest chestionar vor fi analizate de cãtre managementul companiei si vor constitui elemente esentiale în mãsurile pe care le vom lua pentru îmbunãtãtirea activitãtii Apa Serv Valea Jiului si relatia directã cu clientii nostri. Vã asigurãm cã vom acorda maximã importantã observatiilor si sugestiilor dumneavoastrã, de care vom tine cont în derularea viitoare a relatiilor noastre de colaborare. Vã multumim anticipat pentru interesul si timpul acordat acestui demers”, a mai precizat Cristian Ionicã, director general al ASVJ.
Biroul de presã al Apa Serv Valea Jiului