Întreruperile programate, dar si cele inopinate, în furnizarea apei potabile pot fi anuntate prin sms, sau e-mail.  Mãsura a fost pusã în practicã de angajatii de la Apa Serv în Valea Jiului, încã de anul trecut, însã, nu sunt foarte multi cei care au lãsat datele de contact. Acest lucru o spune si managerul firmei, care încã asteaptã ca lumea sã fie intersatã sã primeascã astfel de informãri, mai ales cã, uneori, întreruperile îi  afecteazã direct. „Noi facem lobby în continuare ca oamenii sã ne lase datele de contact, ca sã fie anuntati din timp de restruictii. Numãrul lor creste, dar nu cum ne-am fi dorit. Continuãm totusi, pentru cã vrem ca oamenii sã fie anuntati de avarii. Nu ne oprim”, a spus Costel Avram, directorul general al SC Apa Serv Valea Jiului.
Peste 6.000 de oameni din toatã Valea Jiului au fost de acord sã îsi  lase datele personale la sediile unde îsi achitã consumul de apã si primesc acum sms–uri, ori e-mailuri, când  se ia apa din diverse motive. Sistemul de alertare prin sms si e-mail a fost creat de angajatii Apa Serv si gândit sã actioneze pe diverse zone, asa încât populatia sã fie anuntatã de eventualele disfunctionalitãti.
Mai mult, Apa Serv si-a îmbunãtãtit mult relatiile cu clientii si, pentru cã oamenii care sunt în  asociatiile de proprietari nu plãtesc direct la sediul institutiei, ori la ghisee si, deci nici nu au tangentã, decât cu angajatii asociatiilor, nu puteau fi anuntati prin sms cã se ia apa, le-a creat aceastã posibilitate. Ei pot cere la asociatiile de proprietari un formular si apoi vor avea garantia cã sunt anuntati la timp.
Diana Mitrache