Activitatea CEH se opreste din cauza CFR / Minerii ar putea fi opriti din lucru de marti

În douã zile, Complexul Energetic Hunedoara intrã în colaps, din cauza CFR care a refuzat sã le mai dea vagoane pentru a transporta huila extrasã.  Situatia este blocatã în acest punct de joia trecutã, de când nu a mai plecat niciun vagon de cãrbune spre Mintia si capacitãtile de stocare de la fiecare minã sunt la limita superioarã. Potrivit lui Darius Câmpean, presedintele Sindicatului Muntele, dacã luni nu se deblocheazã situatia si CFR nu întelege cã este absolut necesar sã livreze vagoane, pentru a încãrca huila extrasã de la minele viabile, atunci minerii nu mai pot scoate cãrbuni.
„Mã tem cã vom fi nevoiti sã le spunem minerilor cã nu mai pot lucra la productie. Nu vom avea unde sã mai stocãm cãrbunii. Încercãm sã deblocãm situatia, însã, suntem într-un impas fãrã precedent”, a spus Darius Câmpean.
Presedintele sindicatului  spune cã totul se întâmplã din cauza datoriilor pe care Complexul Energetic le are cãtre CFR, însã, acestea au fost plãtite în ultimele luni, conform unui grafic de esalonare, care prevede ca lunar sã se achite factura în curs si o parte a restantelor.
În vara anului trecut, instanta a obligat CEH sã plãteascã transportatorului de marfã CFR suma de 1.963.799,07 lei, bani care reprezintã datoria înregistratã doar de Mintia la plata transportului. CFR Marfã, a obtinut douã ordonante împotriva Complexului Energetic Hunedoara, care are de plãtit peste 6,5 milioane de lei cãtre societatea care a transportat huila pe calea feratã. Este pentru prima datã când  se întâmplã asta, iar minerii vor putea fi anuntati marti dimineatã, la schimbul I, cã nu coboarã în minã, deoarece nu mai au unde sã depoziteze cãrbunele ce ar urma sã al extragã.
Diana Mitrache

10 thoughts on “Activitatea CEH se opreste din cauza CFR / Minerii ar putea fi opriti din lucru de marti

  • 11 februarie 2018 at 19:39
    Permalink

    Alt necaz asupra noastra

    Reply
  • 11 februarie 2018 at 19:53
    Permalink

    Darius Campean trebuie sa inteleaga ca CFR nu poate lucra fara bani !!!
    La fel cum minerii vor salarii pentru munca lor si CFR-istii vor salarii pentru munca lor.

    Reply
    • 11 februarie 2018 at 20:23
      Permalink

      Plata datorii , ….. este acelas invidios care scrie zilnic comentari sub diferite nume criticand mineri , pensionari mineri , minerit si tot ce se vrea sa se faca in valea jiului , invidia prostului este ca a fost dat afara de la Mina ca este puturos , betiv , …..

      Reply
  • 11 februarie 2018 at 22:11
    Permalink

    Vom scapa vreodata de datorii? Preferabil, in aceast? viata!

    Reply
    • 12 februarie 2018 at 06:34
      Permalink

      Alin , Plata datorii , … este acelas invidios care scrie zilnic comentari sub diferite nume criticand mineri , pensionari mineri , minerit , persoane publice sau orice ce se vrea sa se faca in valea jiului , a fost dat afara de la Mina fiind un puturos , alcoolist , … primeste ajutor social (bani nostri publici) strangand hartii cateva ore pe luna iar in particular curata subsolul blocului pentri 5 lei de apartament (asta numeste el ca are firma) , norocul betivului este ca-i trimite nevastasa bani din Italia (sarmana ingrijeste doi mosnegi) .

      Reply
  • 12 februarie 2018 at 08:53
    Permalink

    Nebunule,ia-ti Rudotelul!

    Reply
    • 12 februarie 2018 at 11:36
      Permalink

      Bil , Alin , Plata datorii , … cel ce scrii zilnic comentari sub mai multe nume MASTURBEAZATE pentru a te calma .

      Reply
  • 12 februarie 2018 at 17:17
    Permalink

    in vremurile lui mai bune CNH-ul avea un parc propriu de vagoane pt. transportul carbunelui de la exploatarile miniere catre preparatii ; vagoane numite „ccp-uri” pt care nu se plateau tarife orare de utilizare CFR-ului iar revizia lor era facuta de lacatusii de revizie angajati ai combinatului ; trenurile de marfa erau formate in incinta exploatarilor iar circulatia lor era deservita de locomotivele uzinale ; cand aceste vagoane s-au „evaporat” au inceput sa se acumuleze datoriile catre CFR si blocajele pe linie de transport feroviar ; intre timp s-au „evaporat” si preparatziile dar un astfel de parc de vagoane ar fi putut sa mai „dreaga busuiocul” in prezent intre cele 2 exploatari miniere ramase si termocentrala Paroseni.

    Reply
  • 12 februarie 2018 at 21:54
    Permalink

    Ceh s? pl?teasc? datoriile la Snimvj ,am muncit ptr. cei din ceh ?i bani din p?r?i,bravi CFR

    Reply
  • 15 februarie 2018 at 18:22
    Permalink

    si pana la urma cum a ramas? a luat cfr-ul carbunii s-au nu?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *