Apa Serv si-a îmbunãtãtit mult relatiile cu clientii si, pentru cã oamenii care sunt în asociatiile de proprietari nu plãtesc direct la sediul institutiei, ori la ghisee si, deci nici nu au tangentã, decât cu angajatii asociatiilor, nu puteau fi anuntati prin sms cã se ia apa, le-a creat aceastã posibilitate.
Din aceastã sãptãmânã, cei care plãtesc apa la sediul asociatiei de proprietari sunt sfãtuiti sã cearã un formular pe care sã îl completeze cu datele personale de contact. Asa aflã si ei dacã se ia apa în zona lor si când. „Începând de luni, colegii mei de la comercial vor avea discutii cu asociatiile, ca sã punã acele afise, ca oamenii ce fac parte din asociatii sã ne dea numãrul de telefon, ori adresa de e-mail, pentru ca si ei sã poatã fi anuntati. Asta, pentru cã, oamenii care plãtesc direct la sediile noastre au aceastã posibilitate  de a afla în timp real cã se ia apa, în cazul unor interventii”, a declarat Costel Avram, director general al SC Apa Serv Valea Jiului.
Peste 6.000 de oameni din toatã Valea Jiului au fost de acord sã îsi  lase datele personale la sediile unde îsi achitã consumul de apã si primesc acum sms-uri, ori e-mail-uri, când  se ia apa din diverse motive. Sistemul de alertare prin sms si e-mail a fost creat de angajatii Apa Serv si gândit sã actioneze pe diverse zone, asa încât populatia sã fie anuntatã de eventualele disfunctionalitãti.
Diana Mitrache