Temperaturile cresc enorm, iar mecanicii auto vin cu inovatii, de la an la an, pentru confortul din masini. De la cauciucuri pânã la freonul care ajunge sã rãcoreascã interiorul unei masini, toate trebuie sã fie bine gândite si update-urile tin pasul cu tehnologiile moderne.  De pildã, cauciucurile se umflã acum cu un amestec ce favorizeazã aderenta la sol. „În primul rând,  trebuie sã înlocuim anvelopele la timpul potrivit, deoarece anvelopele de iarnã nu sunt recomandate vara, pentru cã aderenta în cazul frânãrii pe carosabil umed, în comparatie cu cea de varã, este mai micã. Mai nou, avem azot pentru soferii care folosesc anvelope si încãrcãm anvelopele cu azot. Azotul nu lasã sã se încãlzeascã anvelopa pe timpul verii, la un rulaj mai mare de vitezã”, a explicat George Clapon, proprietar al unui service auto din Petrosani.

Si temperatura din masinã este foarte ridicatã acum, când afarã este cald si, dacã am lãsat masina în soare, atunci clar înãuntru e ca în cuptor în interior. Specialistii spun ce sã facem, ca sã rãcorim mai repede interiorul. „În primul rând, masinile ar trebui verificate pe partea de aer conditionat si avem cerinte multe în ultima vreme la service. Cel mai bine, pânã porneste compresorul de climã, este sã deschizi geamurile, sã îti faci o temperaturã mai bunã în masinã, dupã care trebuie pornit aerul conditionat”, a mai adãugat Clapon. Service-urile auto sunt pline de masini ce vin la verificat. Soferii au înteles cã, dacã vor sã suporte  temperaturile în trafic, au nevoie de noi tehnologii, moderne si inspirate din actualitate. Asa cã, înainte sã porniti la drum, asigurati-vã cã nu  vã este prea cald în interiorul masinii cu care vã deplasati.

Diana Mitrache