Nu mai putin de 22 de ore au fãcut pasagerii care au plecat din Petrosani spre Mangalia, în noaptea în care a fost furtunã la Petrosani. Au fost blocate ore bune toate trenurile, iar cei de la CFR au gestionat anapoda situatia, plimbându-i nejustificat între statii cu maxi-taxi, pentru ca apoi sã îi readucã pe acelasi traseu, dar în tren.

Cãlãtorii din Valea Jiului care au plecat pe litoral au avut în noaptea de duminicã spre luni o întârziere de aproximativ 500 de minute. Bâlbãielile s-au tinut lant, iar oamenii au rãbufnit pe retelele de socializare dupã ce s-au perpelit de sete, foame si cãldurã. Mai mult, oamenii s-au arãtat socati de deciziile luate de cei de la CFR, care i-au plimbat cu costuri suplimentare pânã la Baru. „

Oare cum vi se pare, dupã 3 ore de asteptare în gara din Petrosani, pentru traseul Petrosani-Mangalia, deoarece se hotãrãsc destul de greu sa elibereze linia de copacii cãzuti dupã furtuna (normal doar era Duminica), suntem dusi cu maxi-taxi în gara din Baru, de unde plecam pe aceeasi rutã. Chiar nu înteleg, doar tot pe la Petrosani a trecut 🙁 în sfarsit am plecat cu o întârziere de 6 ore si jumãtate :(((( când sa zicem Doamne ajutã, între Bucuresti si Constanta, HOPA! se stricã locomotiva :((((( asteptãm de o orã si nimic. Nu ne dã nimeni nici un rãspuns suntem morti de cald si de sete :((( oare nu vede nimeni acest lucru ???”, a scris pe facebook un cãlãtor din trenul de vacantã.

Cei de la CFR recunosc cã au avut probleme si spun cã au actionat astfel din cauzã cã era blocatã calea feratã de un copac imens. „Un  arbore foarte mare a cãzut în zona statiei Lunca Jiului si a acoperit o parte din ambele fire de cale feratã.  Un tren a fost oprit în Baru Mare, iar ulterior oprit cãtre Petrosani la 5,45 si la 5.50 a plecat cãtre Bucuresti. Am luat legãtura cu o firmã de transport auto din Petrosani care ne-a ajutat la transbordarea cãlãtorilor  pânã la Baru Mare, fiind preluati cãlãtorii din Petrosani, cãtre zona  Simeria – Cluj, iar înapoi i-au adus  pe cei care mergeau pe destinatia litoral”, a fost explicatia seacã a sefului statiei CFR Cãlãtori, Ioan Aonofriesei, din Petrosani.

Nimeni nu întelege manevra si cert este cã si anul trecut, un astfel de tren a avut în luna august a fãcut din Petrosani pânã în Constanta  mai mult cu câteva ore, cã s-a defectat si a luat foc o locomotivã. La întoarcere, aproximativ aceeasi cãlãtori au fãcut la fel o zi si o noapte, adicã 24 de ore.

Diana Mitrache